focus sai leimaa tammikuuhun 2015

ainoa suullinen huomautus tuli ns tuning vilkku-umpioista jossa on mustaksi maalattu heijastinpinta, ne menee vaihtoon kyllä ihan piakkoin

päästöjä jouduttiin vähä houkutteleen kierroksilla varmaa puoli minuuttia, mitään muuta häikkää ei ollut
nyt vähä (tai itse asiassa aika paljon) kuoharia tän kunniaksi
