d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1153154155156157210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 25 2013 12:54pm
Quote (Speedparts @ 25 Sep 2013 20:40)
pv projektia taloyhtiön askartelutilassa :D :D


;)

kuhan tän kämpän (rivarin pätkä) ny joku ostaa, niin on sovittuna omakotitalo jossa iso talli. laitan sinne PV:n keskelle seisomaan ja rakennan siel. :lol:
A2K goes back to 90's.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 25 2013 12:57pm
Quote (A2K @ 25 Sep 2013 20:54)
;)

kuhan tän kämpän (rivarin pätkä) ny joku ostaa, niin on sovittuna omakotitalo jossa iso talli. laitan sinne PV:n keskelle seisomaan ja rakennan siel. :lol:
A2K goes back to 90's.


pistät vielä sinne tallin kattoon vinssin ni voit pitää sitä mopoa naamankorkeudella ja värkätä sitä siinä ennemmin ku lattialla :D
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 25 2013 08:09pm
Quote (Speedparts @ 25 Sep 2013 21:57)
pistät vielä sinne tallin kattoon vinssin ni voit pitää sitä mopoa naamankorkeudella ja värkätä sitä siinä ennemmin ku lattialla :D


ei hullumpi idea. :D
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 26 2013 08:39am
focus sai leimaa tammikuuhun 2015 :) ainoa suullinen huomautus tuli ns tuning vilkku-umpioista jossa on mustaksi maalattu heijastinpinta, ne menee vaihtoon kyllä ihan piakkoin :)

päästöjä jouduttiin vähä houkutteleen kierroksilla varmaa puoli minuuttia, mitään muuta häikkää ei ollut

nyt vähä (tai itse asiassa aika paljon) kuoharia tän kunniaksi :D
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 26 2013 09:38am
Quote (Speedparts @ 26 Sep 2013 17:39)
focus sai leimaa tammikuuhun 2015 :) ainoa suullinen huomautus tuli ns tuning vilkku-umpioista jossa on mustaksi maalattu heijastinpinta, ne menee vaihtoon kyllä ihan piakkoin :)

päästöjä jouduttiin vähä houkutteleen kierroksilla varmaa puoli minuuttia, mitään muuta häikkää ei ollut

nyt vähä (tai itse asiassa aika paljon) kuoharia tän kunniaksi :D


KUKA VITU DORKA SE HEIJASTINPINNAN MUSTAKSI MAALAA KO SE ITE UMPIOHA SIINÄ KUULUU MAALATA...
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 26 2013 09:53am
Quote (KUF @ 26 Sep 2013 17:38)
KUKA VITU DORKA SE HEIJASTINPINNAN MUSTAKSI MAALAA KO SE ITE UMPIOHA SIINÄ KUULUU MAALATA...


siellä on tälläset paikallaan tosin ei mun jäljiltä http://www.motonet.fi/fi/varaosat/167/autot/ford/focus-i-99-04?vuosimalli=2000#Sahko-ja-polttoaine-Valot
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 26 2013 11:55am
pakko vielä sanoa että ku inssi ajo auton halliin ni sydän hakkas siihen malliin et huh, pelkäsin että jos tulee pusla remppaa ni menee vituiks ku ite en pysty noita vaihtaan mutta ei mitään

vilkut menee vaihtoon ja hinta motonetis on 45e pari ni ei paha :)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 26 2013 01:49pm
Quote (Speedparts @ 26 Sep 2013 20:55)
pakko vielä sanoa että ku inssi ajo auton halliin ni sydän hakkas siihen malliin et huh, pelkäsin että jos tulee pusla remppaa ni menee vituiks ku ite en pysty noita vaihtaan mutta ei mitään

vilkut menee vaihtoon ja hinta motonetis on 45e pari ni ei paha :)


MIKSES PISTÄ FOCUSTA SIGIIN? :D

This post was edited by KUF on Sep 26 2013 01:49pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 27 2013 03:04am
Quote (KUF @ 26 Sep 2013 21:49)
MIKSES PISTÄ FOCUSTA SIGIIN? :D


en osaa muokata sitä sopivan kokoseks ja ei oo fygyä millä teettää 😞
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 27 2013 06:09am
MIST HELVETISTÄ SAIS SEEPRAA TAI LEOPARDIA TAI VYÖTIÄISTÄ PENKIPÄÄLLISIÄ?
Go Back To Suomi Topic List
Prev1153154155156157210Next
Add Reply New Topic New Poll