Quote (Elmeri @ 24 Oct 2012 23:47)
Onhan toi hemmetin nätti! Ootko ajatellu osta vile wardeja shouldereiks?
Tekis itekkin mieli tehä barbaari mutta laiska kun oon en jaksa alkaa myymään kamaa ja ostamaan uusia

Vile Wardit näyttää hienoilta, mutta semmoset mis ois paremmat statit ku nykysis shouldereis sais investoida melkei miljardin.