Quote (KUF @ 15 Feb 2013 22:44)
http://i47.tinypic.com/2ldg8w0.jpg
ILTAPASKA REPÄSI KERRALLA VARMAA VUODE TURHIMMA UUTISE.... 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
UUTISKYNNYS O VARMAA MAANALLA....
Vuoden turhimman kyllä, mutta Uutisvuoksi (Imatran paikallislehti) kerto kerran puoli sivua miten kana karkasi tarhasta... Väitän että se on kaikkien aikojen top 5 paras. Vuosi oli 97 tai 98.
Iha btw tänäänkin on mennyt jo 22 savuketta eikä päiväkahvia ole vielä edes tullut juotua. Aamu kuudelta kuitenkin oon heränny. Se on ollu hyvä tahti tänään.
Mut toisaalta palaahan se raha aina johonkin. Tietty 10e päivässä säästäs jos lopettas. Voisha sitä tietty ostaa ja lukee sen kirjan minkä puolesta trollasin vektori sojossa.
Siirryn röökille tuumaamaan seuraavaa siirtoa. Over and out