d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1152153154155156210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 22 2013 08:55am
Quote (KUF @ 22 Sep 2013 16:35)
NONI NYT KO SULLA EI O MITÄÄ TEKEMISTÄ NI VOITKI ALKAA LEIKKIMÄÄ MEIKÄN JA LANKISE KANSSA :)


Heh. Voi olla pitkä matka tulla ruuvaamaan. :p

Quote (Ankeli @ 22 Sep 2013 17:51)
Talliki lähti :D

Pv 80cc yy (y)


Jeh. Se joka omisti sen meidän autohallin, myi talonsa ja muutti toiseen "kaupunkiin" tallin uus omistaja ei halunnu jatkaa sopimusta. Kuulemma liia jännitävää ku pihas pörrää jatkuvasti isoja miehiä ja autoja. Oli pieni savotta purkaa kahella trailerilla 5 autoa, 1moottoripyörä ja mikroauto sekä mönkijä.

Jeh, malossi 80cc pv ois kyl kiva taas tehä. ^_^
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 22 2013 09:38am
Quote (Speedparts @ Sep 22 2013 02:51pm)
autoa aattelin maalailla mutta vasta suunnittelu vaihees


koko auton?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 22 2013 12:55pm
Quote (rumpali @ 22 Sep 2013 17:38)
koko auton?


en nyt vielä osaa sanoa mitään, otan nyt eka selvää noista maaleista, hinnoista, maalaustavoista ja kaikesta mahdollisesta ennenku alan etes suunnitteleen mitä kohtaa alan autosta maalaamaan

sen voin sanoa että en tuu maalaamaan mitään mustaa konepeltiä
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 22 2013 01:37pm
Eiku stickerbomb nokkapelti tottakai. B)
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 25 2013 10:20am
huomenna leimalle koittaan, toivottakaa onnea :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 25 2013 10:22am
Quote (Speedparts @ 25 Sep 2013 19:20)
huomenna leimalle koittaan, toivottakaa onnea :)


onnea. :)
meillä osa autosta jo purettu ja myyty. :cry:

rahaa tulee. :thumbsup:
mut se auto lähtee osina. :cry:

This post was edited by A2K on Sep 25 2013 10:22am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 25 2013 11:08am
VIHDOI JA VIIMEI SAIN OVEN AUTOO...

JOS TÄLLÄ KERTAA JOKU VITU MULKKU EI VÄÄNTÄIS SITÄ YLI NISKOJEN NIIN HYVÄ ON :D
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 25 2013 11:12am
Quote (A2K @ 25 Sep 2013 18:22)
onnea. :)
meillä osa autosta jo purettu ja myyty. :cry:

rahaa tulee. :thumbsup:
mut se auto lähtee osina. :cry:


harmi juttu tollane tallin menetys ku ei oo paikkaa mihin laittaa romppeita

Quote (KUF @ 25 Sep 2013 19:08)
VIHDOI JA VIIMEI SAIN OVEN AUTOO...

JOS TÄLLÄ KERTAA JOKU VITU MULKKU EI VÄÄNTÄIS SITÄ YLI NISKOJEN NIIN HYVÄ ON :D


ootko ajellu ilman ovee?
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 25 2013 11:33am
Quote (KUF @ 25 Sep 2013 20:08)
VIHDOI JA VIIMEI SAIN OVEN AUTOO...

JOS TÄLLÄ KERTAA JOKU VITU MULKKU EI VÄÄNTÄIS SITÄ YLI NISKOJEN NIIN HYVÄ ON :D


:p ootat seuraavaa lauantaita innolla? :rofl:

Quote (Speedparts @ 25 Sep 2013 20:12)
harmi juttu tollane tallin menetys ku ei oo paikkaa mihin laittaa romppeita



ootko ajellu ilman ovee?


jeps. :( kaupungilla ois monta sataa neliöö. mut ne ei vuokraa sitä :wacko:
kaikki muu oli ylihintasta. ei muutaku pienempää prokkista :p
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 25 2013 11:40am
Quote (A2K @ 25 Sep 2013 19:33)
:p ootat seuraavaa lauantaita innolla? :rofl:



jeps. :( kaupungilla ois monta sataa neliöö. mut ne ei vuokraa sitä :wacko:
kaikki muu oli ylihintasta. ei muutaku pienempää prokkista :p


pv projektia taloyhtiön askartelutilassa :D :D
Go Back To Suomi Topic List
Prev1152153154155156210Next
Add Reply New Topic New Poll