Quote (KUF @ 22 Sep 2013 16:35)
NONI NYT KO SULLA EI O MITÄÄ TEKEMISTÄ NI VOITKI ALKAA LEIKKIMÄÄ MEIKÄN JA LANKISE KANSSA

Heh. Voi olla pitkä matka tulla ruuvaamaan.

Quote (Ankeli @ 22 Sep 2013 17:51)
Talliki lähti
Pv 80cc yy (y)
Jeh. Se joka omisti sen meidän autohallin, myi talonsa ja muutti toiseen "kaupunkiin" tallin uus omistaja ei halunnu jatkaa sopimusta. Kuulemma liia jännitävää ku pihas pörrää jatkuvasti isoja miehiä ja autoja. Oli pieni savotta purkaa kahella trailerilla 5 autoa, 1moottoripyörä ja mikroauto sekä mönkijä.
Jeh, malossi 80cc pv ois kyl kiva taas tehä.
