d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1151152153154155306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Oct 23 2012 12:51pm
Quote (CeePee @ Oct 23 2012 08:45pm)
Ite juoksen alueita jossa ei oo mitää vittumaisia mobei, kuten Bridge of Korsikk ja niitä vitun vihreitä maahan lonkeroita tunkevia mobeja..


Ne helppoi nykyään, jotkut a2 shamanit viel kyl yht vittumaisii ku jaksaa juosta pakoon nii paljon.
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 23 2012 01:23pm
Quote (malbaz @ 23 Oct 2012 20:51)
Ne helppoi nykyään, jotkut a2 shamanit viel kyl yht vittumaisii ku jaksaa juosta pakoon nii paljon.


No jos #1 vittumaisin mobi pitää valita ni ne Act3 loppupuolella tornissa olevat Occultistitit, buffaa toisiaan niin että ottaa vähemmän dmg ja samalla tekee enemmän dmg ja juoksee jatkuvasti karkuun.
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 23 2012 01:37pm
Quote (CeePee @ 23 Oct 2012 22:23)
No jos #1 vittumaisin mobi pitää valita ni ne Act3 loppupuolella tornissa olevat Occultistitit, buffaa toisiaan niin että ottaa vähemmän dmg ja samalla tekee enemmän dmg ja juoksee jatkuvasti karkuun.


extra healthilla ja shieldingillä varustettuna ovat oikeinkin ihania :D
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 23 2012 02:17pm
Quote (kyny91 @ 23 Oct 2012 21:37)
extra healthilla ja shieldingillä varustettuna ovat oikeinkin ihania :D


Extra health, fast, shielding ja molten jos semmonen mahdollista, vois olla hauskaa
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Oct 23 2012 04:40pm
Quote (CeePee @ Oct 23 2012 10:23pm)
No jos #1 vittumaisin mobi pitää valita ni ne Act3 loppupuolella tornissa olevat Occultistitit, buffaa toisiaan niin että ottaa vähemmän dmg ja samalla tekee enemmän dmg ja juoksee jatkuvasti karkuun.


Itel yleensä noit normaalei elite packeje lähel buffamaas niit, onneks mobit ei saa enää full hp jos lähtee pois ruudust.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Oct 23 2012 11:59pm
onko arvoo ? eka lege se jälkee ku tuli toi buffi noihi.



millin voi saada ":D"

This post was edited by MukavaSamu on Oct 24 2012 12:11am
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 24 2012 01:26am
Quote (MukavaSamu @ 24 Oct 2012 08:59)
onko arvoo ? eka lege se jälkee ku tuli toi buffi noihi.
http://i46.tinypic.com/2ugzalf.jpg


millin voi saada ":D"


Tuskin kukaan käyttää weaponeita joissa ei o crit dmg tai sock.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 24 2012 03:03am
Quote (HardyTarget @ 24 Oct 2012 10:26)
Tuskin kukaan käyttää weaponeita joissa ei o crit dmg tai sock.


käyttää koska oon myyny kaikennäköstä miljoonilla myös sky splitteria isommalla dmg vaa. en kyllä tiiä miks
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 24 2012 06:02am
Quote (MukavaSamu @ Oct 24 2012 08:59am)
onko arvoo ? eka lege se jälkee ku tuli toi buffi noihi.
http://i46.tinypic.com/2ugzalf.jpg


millin voi saada ":D"


jos toi nostaa sun main char dmg ton verra ni laita ihmees käyttöö
Member
Posts: 70,576
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 24 2012 06:34am
Quote (Rzi @ 24 Oct 2012 12:03)
käyttää koska oon myyny kaikennäköstä miljoonilla myös sky splitteria isommalla dmg vaa. en kyllä tiiä miks


Oon minäkin paskaa myyny :) mutten silti oleta että joku käyttäs tollasta.

Ehkä joku luulee ton life regenin olevan jotain ihmeellistä tms.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1151152153154155306Next
Add Reply New Topic New Poll