Quote (CeePee @ Oct 23 2012 10:23pm)
No jos #1 vittumaisin mobi pitää valita ni ne Act3 loppupuolella tornissa olevat Occultistitit, buffaa toisiaan niin että ottaa vähemmän dmg ja samalla tekee enemmän dmg ja juoksee jatkuvasti karkuun.
Itel yleensä noit normaalei elite packeje lähel buffamaas niit, onneks mobit ei saa enää full hp jos lähtee pois ruudust.