Quote (Speedparts @ Sep 22 2013 12:57am)
onko kukaan teistä kokeillu tota plasti dip maalia autoon? alko kiinnostaan ku sen saa repimällä pois jos ei miellytä.
kyllä ite vetelin ikkuna listoja sillä.
kyllä sillä saa ihan hvin vedettyä jos vaan osaa.
itelläki meni ekalla keralla muutama lista vituiks kun oli suojateipit liian lähellä sitä ikkunalistaa ni ei jättäny sinne rakoa ni ku vetäs irti ni lähti siitä listankin päältä.
mitä aattelit vetää sillä?