d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1151152153154155210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 12 2013 09:38am
Quote (A2K @ Sep 12 2013 05:26pm)
ei ku se meni paskaks jo se toine :rofl:
kiinan ihmeet kestäviä. toiset kestää, toiset hajoo kokoaja


aa :DD


ja joo. tulipa tänään nähtyä töissä uusi bmwn 4 sarja eli 3 sarjan coupe vaihtunu 4 sarjaksi.

ihan näyttävä peli se on.

m4 odotellessa. ehkä joskus pääsis vielä sellasellaki vähä koeajolle :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 12 2013 08:11pm
Quote (rumpali @ 12 Sep 2013 18:38)
aa :DD


ja joo. tulipa tänään nähtyä töissä uusi bmwn 4 sarja eli 3 sarjan coupe vaihtunu 4 sarjaksi.

ihan näyttävä peli se on.

m4 odotellessa. ehkä joskus pääsis vielä sellasellaki vähä koeajolle :)


spyshots? :ph34r:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 14 2013 05:23am
Quote (A2K @ Sep 13 2013 05:11am)
spyshots? :ph34r:


ei tällä mun puhelimella kuitenkaa :S
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 14 2013 05:41am
Quote (rumpali @ 14 Sep 2013 14:23)
ei tällä mun puhelimella kuitenkaa :S


:( kamera kotoa mukaan. :ph34r:
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 21 2013 03:57pm
onko kukaan teistä kokeillu tota plasti dip maalia autoon? alko kiinnostaan ku sen saa repimällä pois jos ei miellytä.

Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 22 2013 02:52am
Quote (Speedparts @ Sep 22 2013 12:57am)
onko kukaan teistä kokeillu tota plasti dip maalia autoon? alko kiinnostaan ku sen saa repimällä pois jos ei miellytä.


kyllä ite vetelin ikkuna listoja sillä.

kyllä sillä saa ihan hvin vedettyä jos vaan osaa.

itelläki meni ekalla keralla muutama lista vituiks kun oli suojateipit liian lähellä sitä ikkunalistaa ni ei jättäny sinne rakoa ni ku vetäs irti ni lähti siitä listankin päältä.

mitä aattelit vetää sillä?
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 22 2013 05:51am
Quote (rumpali @ 22 Sep 2013 10:52)
kyllä ite vetelin ikkuna listoja sillä.

kyllä sillä saa ihan hvin vedettyä jos vaan osaa.

itelläki meni ekalla keralla muutama lista vituiks kun oli suojateipit liian lähellä sitä ikkunalistaa ni ei jättäny sinne rakoa ni ku vetäs irti ni lähti siitä listankin päältä.

mitä aattelit vetää sillä?


autoa aattelin maalailla mutta vasta suunnittelu vaihees
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 22 2013 06:49am
Meillä meni projektiauto myyntiin osina. Meni hallit alta joku aika sitten js uutta kun ei löydy niin se meni purkuun ja kaikki osina pois.
Pitää ostaa joku pieni prokkis seuraavaks. Vaikka joku mopo sitte. :D suzki pv tottakai. Palaan nuoruuteen. :rofl:
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 22 2013 07:35am
Quote (A2K @ 22 Sep 2013 15:49)
Meillä meni projektiauto myyntiin osina. Meni hallit alta joku aika sitten js uutta kun ei löydy niin se meni purkuun ja kaikki osina pois.
Pitää ostaa joku pieni prokkis seuraavaks. Vaikka joku mopo sitte. :D  suzki pv tottakai. Palaan nuoruuteen. :rofl:


NONI NYT KO SULLA EI O MITÄÄ TEKEMISTÄ NI VOITKI ALKAA LEIKKIMÄÄ MEIKÄN JA LANKISE KANSSA :)
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Sep 22 2013 08:51am
Quote (A2K @ 22 Sep 2013 15:49)
Meillä meni projektiauto myyntiin osina. Meni hallit alta joku aika sitten js uutta kun ei löydy niin se meni purkuun ja kaikki osina pois.
Pitää ostaa joku pieni prokkis seuraavaks. Vaikka joku mopo sitte. :D  suzki pv tottakai. Palaan nuoruuteen. :rofl:


Talliki lähti :D

Pv 80cc yy (y)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1151152153154155210Next
Add Reply New Topic New Poll