Quote (CeePee @ 23 Oct 2012 20:07)
Mites tota act3 olis parasta vetää?
Ite alotan Siegebreaker questista, vedän alusta ekat alueet tyhjäks eliteistä, skippaan suurimman osan normimobeista tai tapan isoissa läjissä ja sitte vedän Siegebreaker > Azmodan loppuun asti.
Onko tota parempi nykyään alottaa koko act ku jotai bonareita saa, vai edellee elitei?
elitet varmaan parasta ja isot mobi läjät, niin oon ainakin ite vetäny
En sen kummemmin oo samoja reittejä juossu vaan mitä tekee mieli ja kuin kaua aikaa

Quote (UGsamu @ 23 Oct 2012 18:16)
mp2 ku mobit kuolee nii ez ettei tarvi suunillee ku juosta
Ok, ite vedän 4:lla
This post was edited by kyny91 on Oct 23 2012 11:14am