d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1150151152153154377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Feb 15 2013 06:10am
Quote (perttikeinonen @ 15 Feb 2013 15:09)
mainos 25sek, ei jaksa


adblock
Member
Posts: 10,822
Joined: Apr 13 2009
Gold: 89.48
Warn: 10%
Feb 15 2013 06:14am
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 02:07pm)
eka tää:
http://www.youtube.com/watch?v=lSUz4EKNcdM

sit:
http://www.youtube.com/watch?v=Eqr9xsUn-ks

ja sit kannattaa kattoo tää viel perään:
http://www.youtube.com/watch?v=aN9ssrVTkk8

ja oon kyllä ihan kuunnellukkin tota lakotan paikallisradiota ja todellisuus ei todellakaan ole tota mitä gastly luulee. porukat kuolee polioon ja muihin tauteihin johon muut jenkit ei ole kuollu vuosikymmeniin koska rokotukset yms, mut eipä noista inkkareista välitetä paskaakaan..

noi muut argumentit on ihan yhtä typeriä, niin ei ees jaksa vaivautua vastaamaan sen enempää noihin..



Eikös tässä väittelyssä alunperin ollut asetelmana Yhdysvallat vs. Kiina/Venäjä?

Voi Gastlykin alkaa linkkailemaan jotain videoita vaikka Kiinan ihmisoikeustilanteesta niin alkaa se USAkin yhtäkkiä näyttää ihan mukavalta maalta.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Feb 15 2013 06:19am
Quote (Pomppeli @ 15 Feb 2013 15:14)
Eikös tässä väittelyssä alunperin ollut asetelmana Yhdysvallat vs. Kiina/Venäjä?

Voi Gastlykin alkaa linkkailemaan jotain videoita vaikka Kiinan ihmisoikeustilanteesta niin alkaa se USAkin yhtäkkiä näyttää ihan mukavalta maalta.


linkkasin noi videot vaan esimerkkinä siitä että ton luulot jenkeistä perustuu propagandapaskaan. tässä on kyse siitä että kysyin miks jenkit on parempia ja en saanu mitään valideja argumentteja sen puolesta.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 15 2013 07:48am
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 02:41pm)
otas kuule asioista paremmin selvää niin voidaan sitten jatkaa tätä keskustelua.


aika erikoinen tapa keskustella, jos oon väärässä ni voit varmaan toki osottaa että mistä kohtaa
kiukuttelu ei kumoa yhtäkään mun väittämistä

Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)


myös punaniska-cleetus ja ghetto-jamal ovat köyhiä, missasin nyt vähän sen pointin, reservaateista voi ihan hyvin muuttaa pois jos siltä tuntuu
töistä saa rahaa, ja jos on työtön amerikkalassa ni on vähän tyhjän päällä

tiibet sekä kiinan maaseutu ja venäjältä koko kaukaasian alue on aika kurjia paikkoja elää, siis vielä kurjempia ku köyhät osat yhdysvalloissa

Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
ja oon kyllä ihan kuunnellukkin tota lakotan paikallisradiota


vai että oot ihan kuunnellu paikallisradiota, no jopas jotakin

Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
porukat kuolee polioon ja muihin tauteihin johon muut jenkit ei ole kuollu vuosikymmeniin koska rokotukset yms, mut eipä noista inkkareista välitetä paskaakaan.


liittynee yhdysvaltain terveydenhuoltojärjestelmään, jos ei ole vakuutusta niin jää sitten paitsi - ja vakuutukset tarjoaa työnantaja
taas palaten yhdysvaltain laissez-faireen ja äärimmäiseen taloudelliseen libertarismiin

Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
noi muut argumentit on ihan yhtä typeriä, niin ei ees jaksa vaivautua vastaamaan sen enempää noihin..


et siis itse asiassa ota kantaa niiden totuudellisuuteen mitenkään, vaan pyrit lyttäämään ne kutsumalla niitä typeriksi - valitettavasti sun mielipitees siitä mikä on typerää ei vaikuta siihen että mikä on totta ja mikä ei

Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
ps. lisättäköön viellä et toi jenkkien inkkaripolitiikka perustuu siihen mitä hitleriltä opittiin ihmisten hävittämisestä, tietty pienillä muokkauksilla et saa sen näyttämään hyvältä ignoranttien suomalaisten silmissä


sieltäpä se sitten tulikin, godwinin laki on voimissaan
onko niiltä otettu pois yhdysvaltain kansalaisuus? onko niitä kielletty pitämästä julkisia virkoja? onko niillä oikeus koskemattomuuteen? onko niillä oikeus puolueettomaan oikeudenkäyntiin? voiko inkkarit poistua halutessaan maasta?
mun tietääkseni nimittäin ne on yhdysvaltain kansalaisia, saa virkoja, niitä ei saa piestä/tappaa jos siltä tuntuu jne., ja täten vertaus ei oo validi

Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:19pm)
linkkasin noi videot vaan esimerkkinä siitä että ton luulot jenkeistä perustuu propagandapaskaan.


sä kiukuttelet vielä pahemmi ku meitsin pikkusisko

Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:19pm)
tässä on kyse siitä että kysyin miks jenkit on parempia ja en saanu mitään valideja argumentteja sen puolesta.


vihjasin siihen suuntaan että "yhdysvallat on se vähiten huono vaihtoehto", jostaki syystä luulin että se viesti ois tullu aika hyvinki esille

jos nimeet jotain huonoa yhdysvalloissa ni mä voin vakuuttaa sulle että se hoidetaa vielä huonommin kiinassa taikka venäjällä

This post was edited by Gastly on Feb 15 2013 07:49am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 15 2013 07:58am
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Feb 15 2013 08:24am
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 01:41pm)
otas kuule asioista paremmin selvää niin voidaan sitten jatkaa tätä keskustelua.


Voisit vaikka valistaa meitä lampaita, kun kerran tiedät. Ollaan niin liberaalia ja suivaitsevaista, paitsi kaikki jotka ei oo samaa mieltä teidän kanssa on idiootteja. Haukutte systeemiä ja tuomitsette kaikki aivopestyiks, silti suurin osa tollasta vasuripaskaa suoltavista elää sen systeemin varassa.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 15 2013 08:28am
Quote (Antichrist- @ 15 Feb 2013 13:41)
otas kuule asioista paremmin selvää niin voidaan sitten jatkaa tätä keskustelua.


KYLLÄ JEESUS
Member
Posts: 83
Joined: Feb 14 2013
Gold: 1.00
Feb 15 2013 09:19am
Quote (Rzi @ Feb 15 2013 03:58pm)
http://img.totaloutdoornetwork.com/UserFiles/24/240/24070/mjep.gif


mustamies :D

This post was edited by perttikeinonen on Feb 15 2013 09:20am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 15 2013 09:52am
Quote (perttikeinonen @ 15 Feb 2013 17:19)
mustamies :D


MJ ENNE KLORITTIKYLPYÄ
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 15 2013 01:44pm


ILTAPASKA REPÄSI KERRALLA VARMAA VUODE TURHIMMA UUTISE.... 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

UUTISKYNNYS O VARMAA MAANALLA....
Go Back To Suomi Topic List
Prev1150151152153154377Next
Add Reply New Topic New Poll