Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 02:41pm)
otas kuule asioista paremmin selvää niin voidaan sitten jatkaa tätä keskustelua.
aika erikoinen tapa keskustella, jos oon väärässä ni voit varmaan toki osottaa että mistä kohtaa
kiukuttelu ei kumoa yhtäkään mun väittämistä
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
myös punaniska-cleetus ja ghetto-jamal ovat köyhiä, missasin nyt vähän sen pointin, reservaateista voi ihan hyvin muuttaa pois jos siltä tuntuu
töistä saa rahaa, ja jos on työtön amerikkalassa ni on vähän tyhjän päällä
tiibet sekä kiinan maaseutu ja venäjältä koko kaukaasian alue on aika kurjia paikkoja elää, siis vielä kurjempia ku köyhät osat yhdysvalloissa
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
ja oon kyllä ihan kuunnellukkin tota lakotan paikallisradiota
vai että oot ihan kuunnellu paikallisradiota, no jopas jotakin
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
porukat kuolee polioon ja muihin tauteihin johon muut jenkit ei ole kuollu vuosikymmeniin koska rokotukset yms, mut eipä noista inkkareista välitetä paskaakaan.
liittynee yhdysvaltain terveydenhuoltojärjestelmään, jos ei ole vakuutusta niin jää sitten paitsi - ja vakuutukset tarjoaa työnantaja
taas palaten yhdysvaltain laissez-faireen ja äärimmäiseen taloudelliseen libertarismiin
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
noi muut argumentit on ihan yhtä typeriä, niin ei ees jaksa vaivautua vastaamaan sen enempää noihin..
et siis itse asiassa ota kantaa niiden totuudellisuuteen mitenkään, vaan pyrit lyttäämään ne kutsumalla niitä typeriksi - valitettavasti sun mielipitees siitä mikä on typerää ei vaikuta siihen että mikä on totta ja mikä ei
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:07pm)
ps. lisättäköön viellä et toi jenkkien inkkaripolitiikka perustuu siihen mitä hitleriltä opittiin ihmisten hävittämisestä, tietty pienillä muokkauksilla et saa sen näyttämään hyvältä ignoranttien suomalaisten silmissä
sieltäpä se sitten tulikin, godwinin laki on voimissaan
onko niiltä otettu pois yhdysvaltain kansalaisuus? onko niitä kielletty pitämästä julkisia virkoja? onko niillä oikeus koskemattomuuteen? onko niillä oikeus puolueettomaan oikeudenkäyntiin? voiko inkkarit poistua halutessaan maasta?
mun tietääkseni nimittäin ne on yhdysvaltain kansalaisia, saa virkoja, niitä ei saa piestä/tappaa jos siltä tuntuu jne., ja täten vertaus ei oo validi
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:19pm)
linkkasin noi videot vaan esimerkkinä siitä että ton luulot jenkeistä perustuu propagandapaskaan.
sä kiukuttelet vielä pahemmi ku meitsin pikkusisko
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 03:19pm)
tässä on kyse siitä että kysyin miks jenkit on parempia ja en saanu mitään valideja argumentteja sen puolesta.
vihjasin siihen suuntaan että "yhdysvallat on se vähiten huono vaihtoehto", jostaki syystä luulin että se viesti ois tullu aika hyvinki esille
jos nimeet jotain huonoa yhdysvalloissa ni mä voin vakuuttaa sulle että se hoidetaa vielä huonommin kiinassa taikka venäjällä
This post was edited by Gastly on Feb 15 2013 07:49am