Quote (A2K @ Aug 31 2013 10:00pm)
Oli hyvät kekkerit.
Team driftgaragen dennis häggblom voitti, black smoke racingin teemu kakkosena ja myös kolmas paikka meni myös team driftgaragelle.
Oli usea talli mukana ja vaan yks auto hajotti koneensa. Sekin kolmesti. Sit ei enää saatu kuntoon. Parit vetarit tietty ja yks vaihdelaatikko vaihdettiin paikanpääl muutamaan autoon.
Sakkiaki olo sopivasti kattomas joten ens vuonna saattaa olla taas katukisat.
nonnii... tollasii pikku remppoi aina enne näytön paikkaa.
mutjoo
itsehän kännissä oman auton kyytissä ni stadista hyvnkäälle 15min hyvinkää night cruisingeihi
keskinopeus semmone ~200km/h kauhee laiton!!
oli muuten hiukan rohkeampaa meisinkiä ku tossa stadin criminal cruisinkeis.
liekkö johtuu siitä että tuolla päi landella ei niitä posiliinejä nii pyäri...
kyllähä se sitte ku sieltä jostaki hyvinikää viiva uumenista eksy ''kaupunki'' puolelle ni maijat ja mp:t kyttäili joka kulmas
mut joo muutama uus video tuolta stadin seudun criminaleista:
https://www.facebook.com/events/458065990892713/?fref=tsE:/ näikö se merrki meni.
nii luulis ilmestyvä johonki youtubeen esim. jotaki kuva pätkää tuoltaa hyvingelt
This post was edited by rumpali on Aug 31 2013 07:19pm