d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1150151152153154210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2013 01:00pm
Oli hyvät kekkerit.
Team driftgaragen dennis häggblom voitti, black smoke racingin teemu kakkosena ja myös kolmas paikka meni myös team driftgaragelle.
Oli usea talli mukana ja vaan yks auto hajotti koneensa. Sekin kolmesti. Sit ei enää saatu kuntoon. Parit vetarit tietty ja yks vaihdelaatikko vaihdettiin paikanpääl muutamaan autoon.
Sakkiaki olo sopivasti kattomas joten ens vuonna saattaa olla taas katukisat.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 31 2013 02:20pm
tuli alapallo vaihettua fokkeriin sen jälkee sit kaupungille kattoo menoja, eiköhän yks bemari vetäny sutia kaupan pihalla ja poliisit näki ja meni kirjottaa sakkoa, voi vittu että nauroin :D :D :D

E: ja tota alapalloa vaihtaessa hyökkäs ampiainen ja pisti sit käteen :D ei tuntunu oikee miltää, vähä pisti ja turpos mutta nyt ei oo enää turvoksissa mutta hieman pistelee vielä

This post was edited by Speedparts on Aug 31 2013 02:32pm
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 31 2013 03:31pm
Lisäys viel, oli mukavat 3500 henkee paikalla ilman mainostamista. Ens vuonna isommin!

Quote (Speedparts @ 31 Aug 2013 23:20)
tuli alapallo vaihettua fokkeriin sen jälkee sit kaupungille kattoo menoja, eiköhän yks bemari vetäny sutia kaupan pihalla ja poliisit näki ja meni kirjottaa sakkoa, voi vittu että nauroin :D :D :D

E: ja tota alapalloa vaihtaessa hyökkäs ampiainen ja pisti sit käteen :D ei tuntunu oikee miltää, vähä pisti ja turpos mutta nyt ei oo enää turvoksissa mutta hieman pistelee vielä


Kerran söin vahingos ampiaisen sipsien seas. Oli menny pussiin pörrään. Pisti huuleen ja puri kitalakeen. Vittu et tuntu pahalle.
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 31 2013 07:16pm
Quote (A2K @ Aug 31 2013 10:00pm)
Oli hyvät kekkerit.
Team driftgaragen dennis häggblom voitti, black smoke racingin teemu kakkosena ja myös kolmas paikka meni myös team driftgaragelle.
Oli usea talli mukana ja vaan yks auto hajotti koneensa. Sekin kolmesti. Sit ei enää saatu kuntoon. Parit vetarit tietty ja yks vaihdelaatikko vaihdettiin paikanpääl muutamaan autoon.
Sakkiaki olo sopivasti kattomas joten ens vuonna saattaa olla taas katukisat.


nonnii... tollasii pikku remppoi aina enne näytön paikkaa.

mutjoo

itsehän kännissä oman auton kyytissä ni stadista hyvnkäälle 15min hyvinkää night cruisingeihi

keskinopeus semmone ~200km/h kauhee laiton!! :evil:

oli muuten hiukan rohkeampaa meisinkiä ku tossa stadin criminal cruisinkeis.

liekkö johtuu siitä että tuolla päi landella ei niitä posiliinejä nii pyäri...

kyllähä se sitte ku sieltä jostaki hyvinikää viiva uumenista eksy ''kaupunki'' puolelle ni maijat ja mp:t kyttäili joka kulmas :ph34r:

mut joo muutama uus video tuolta stadin seudun criminaleista: https://www.facebook.com/events/458065990892713/?fref=ts

E:/ näikö se merrki meni.

nii luulis ilmestyvä johonki youtubeen esim. jotaki kuva pätkää tuoltaa hyvingelt

This post was edited by rumpali on Aug 31 2013 07:19pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 1 2013 07:59am
Quote (A2K @ 31 Aug 2013 23:31)
Lisäys viel, oli mukavat 3500 henkee paikalla ilman mainostamista. Ens vuonna isommin!



Kerran söin vahingos ampiaisen sipsien seas. Oli menny pussiin pörrään. Pisti huuleen ja puri kitalakeen. Vittu et tuntu pahalle.


toivottavasti muille ei satu noin, nyt kutisee tota kättä mutta koitan olla raapimatta
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 1 2013 08:12am
Quote (Speedparts @ 1 Sep 2013 16:59)
toivottavasti muille ei satu noin, nyt kutisee tota kättä mutta koitan olla raapimatta


Tod. Siin ois voinu henki mennä ku se ois pistäny kurkkuun, nieluun yms.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 11 2013 09:40pm
Mönkijän uus kansi tuli... ja väärähän se oli.. tuli ilmajäähy kansi vaik mul on vesijäähy..

No takasin lähti ja uutta venaillessa.
Näyttelyautokin myytiin ja seuraavaks meidän talli rakentaa jonkun kakspyöräsen.

Vois kokeilla mennä nuoruuteen 13 vuotta ja rakentaa jonku pikkumopon. Esim pv. :lol:
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Sep 12 2013 07:04am
Quote (A2K @ Sep 12 2013 06:40am)
Mönkijän uus kansi tuli... ja väärähän se oli.. tuli ilmajäähy kansi vaik mul on vesijäähy..

No takasin lähti ja uutta venaillessa.
Näyttelyautokin myytiin ja seuraavaks meidän talli rakentaa jonkun kakspyöräsen.

Vois kokeilla mennä nuoruuteen 13 vuotta ja rakentaa jonku pikkumopon. Esim pv. :lol:


etkö sä oo tota kanttakin venannu jo joku puolvuotta? :O

ite askartelet vesikanavat siihe, np :D

This post was edited by rumpali on Sep 12 2013 07:04am
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Sep 12 2013 07:38am
Se ois ensviikon perjantaina fookuksen leimaus, kuha ei löytys mätää ni kaikki olis hyvin 😃
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Sep 12 2013 08:26am
Quote (rumpali @ 12 Sep 2013 16:04)
etkö sä oo tota kanttakin venannu jo joku puolvuotta? :O

ite askartelet vesikanavat siihe, np :D


ei ku se meni paskaks jo se toine :rofl:
kiinan ihmeet kestäviä. toiset kestää, toiset hajoo kokoaja
Go Back To Suomi Topic List
Prev1150151152153154210Next
Add Reply New Topic New Poll