d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1149150151152153377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 15 2013 03:41am
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 12:20pm)
kyl siellä kiinassa suvaitaan eri uskontoja ihan hyvin

siis saat kuulua juuri ja tasan niihin uskonlahkoihin, jotka kiinan valtio on erikseen hyväksynyt. jos kuulut johonki muuhu ni se on linnaa

aikoinaan ne ei vaan suvainnu kokonaisia kaupunkeja hihhuleita koska ne näki ne uhkana

siis tossa parikytä vuotta taakse päi kulttuurivallankumouksen aikaan oli munkkien tapattaminen aika yleistä kansanhuvia

noh miten sitten esim noi jenkeissä noi inkkarit, toi niitten rotupuhdistusprojekti on vieläkin käynnissä ja niitä kohdellaan kun paskaa tänäpäivänäkin.

ai ne intiaanit joiden koulutukseen hakeutumisesta on tehty äärimmäisen helppoa ja joita muutenkin tuetaan aika vahvasti?
no jaah, jos joku kokee stipendit kansanmurhana ni ketäpä minä oon tuomitsemaan

ja tosta että venäläiset tappaa ihmisiä ketkä koetaan uhkaksi ja poliitikot on korruptoituneita. no samu postas jo ton jonkun kuvan missä viitattiin tohon et ei ne jenkit nyt niin pulmisia ole ton asian suhteen

ymmärtänet että se talibani-hallinto on oikeesti aika epämiellyttävää sakkia, ja irakissa toi saddami ansioitu vahvasti ainaki kurdien tappamisessa
siis sinappikaasua maalaiskyliin

vois viel lisätä ton sotimisen mitä ne ei suostu lopettaa(joo on venäläisetkin sotinu lähiaikoina, mut ne ei jää sinne vuosiks tappamaan ihmisiä koska muka uhka).

onko sulla jotain naisten kouluttautumista vastaan, vai minkä takia sun mielestä ois missään mielessä hieno juttu että ne talibanit pääsis ottamaan vallan kabulissaki ilman mitää vastustusta
jos kukaa ei pidä alueella valtaa ni sinne putkahtaa hyvin äkkiä ties mitä sotaruhtinaita

mitä tohon politiikan korruptoituneisuuteen tulee, niin oot varmaan tietonen tosta niitten 2-puolue järjestelmästä, periaatteessa kummatkin on samaa paskaa vähän eri vaatteissa ja erot on vaan tollasia joista oikeat päättäjät ei välitä, niin kansa pysyy hiljaa ja edes osa luulee että niillä olis jotain sanottavaa siihen mitä tapahtuu kun antaa niitten päättää jostain epäoleellisista jutuista.

yhdysvaltain kansa nyt on vaan valinnu edustajikseen nää ihmiset, eikä siinä mun mielestä oo mitään sen kummempaa valittamista jos ne näin asian parhaaksi näkee

onhan niissä puolueissa toki eroja mut perus agenda on silti sama

se agenda on ollu sama siitä asti ku yhdysvallat synty, laissez-faire nyt vaa on se tapa millä ne haluaa taloutensa hoitaa

yksityiset pankit päättää rahaasioista ja ne ketkä on valtion puolella pelaa yhtiöiden pusiin.

viitannet tällä siihen miten ne päätti pitää noi yksityiset pankit pystyssä?
johtunee varmaan niistä parista viime kerrasta ku pankeilla menny heikosti, siinä kippas koko talous yli sillä lailla et nää kriisit mitä nykyää hehkutetaa ei oo oikee mitää siihe verrattuna
onhan niillä se keskuspankkiki, mutta toi yksityisten pankkien valta liittyy siihe vapaan kaupankäynnin ajatukseen joka elää sielläpäi aika vahvana

eli ihan samaa paskaa kun venäjällä

ai että kaikki puolueet on oikeestaan yhen miehen hallussa, ja jos ei ole ni ne on vankilassa
mun tietääkseni ees amerikan kommunistipuolueen edustajia ei vielä toistaseks ihan tavan takaa hakata, ja niillä on edelleen oikeus vaikkapa järjestää mielenosotuksia jos niitä niin huvittaa

käväsepä tiibetissä ja koeta ottaa pari kuvaa taikka jutella munkeille, ja kato että mitä mahtaa käydä

This post was edited by Gastly on Feb 15 2013 03:44am
Member
Gold: 52.68
Feb 15 2013 03:49am
Ok

This post was edited by SK7 on Feb 15 2013 03:51am
Member
Feb 15 2013 03:55am
Joko Gastly ihan oikeasti polttaa hyvää kukkaa päivät pitkät funtsien elämää, sen tarkoitusta ja mailmanmenoa noin ylipäätäänsä tai sitten tämä jäbä on vielä nohevampi anonyymi kirjoittaja kuin minä. En tiedä mutta kunnioitusta herättävää toimintaa joka tapauksessa
Member
Feb 15 2013 03:57am
Kolmas vaihtoehto on keskustella mukavia multinsa kanssa.
Member
Gold: 0.01
Feb 15 2013 04:12am
Quote (SK7 @ 15 Feb 2013 11:57)
Kolmas vaihtoehto on keskustella mukavia multinsa kanssa.

Siin o sellane edit nappi nois posteis....

Quote (Gastly @ 15 Feb 2013 11:41)
siis saat kuulua juuri ja tasan niihin uskonlahkoihin, jotka kiinan valtio on erikseen hyväksynyt. jos kuulut johonki muuhu ni se on linnaa

siis tossa parikytä vuotta taakse päi kulttuurivallankumouksen aikaan oli munkkien tapattaminen aika yleistä kansanhuvia

ai ne intiaanit joiden koulutukseen hakeutumisesta on tehty äärimmäisen helppoa ja joita muutenkin tuetaan aika vahvasti?

ymmärtänet että se talibani-hallinto on oikeesti aika epämiellyttävää sakkia, ja irakissa toi saddami ansioitu vahvasti ainaki kurdien tappamisessa

onko sulla jotain naisten kouluttautumista vastaan, vai minkä takia sun mielestä ois missään mielessä hieno juttu että ne talibanit pääsis ottamaan vallan kabulissaki ilman mitää vastustusta
jos kukaa ei pidä alueella valtaa ni sinne putkahtaa hyvin äkkiä ties mitä sotaruhtinaita

yhdysvaltain kansa nyt on vaan valinnu edustajikseen nää ihmiset, eikä siinä mun mielestä oo mitään sen kummempaa valittamista jos ne näin asian parhaaksi näkee

se agenda on ollu sama siitä asti ku yhdysvallat synty, laissez-faire nyt vaa on se tapa millä ne haluaa taloutensa hoitaa

johtunee varmaan niistä parista viime kerrasta ku pankeilla menny heikosti, siinä kippas koko talous yli sillä lailla et nää kriisit mitä nykyää hehkutetaa ei oo oikee mitää siihe verrattuna
onhan niillä se keskuspankkiki, mutta toi yksityisten pankkien valta liittyy siihe vapaan kaupankäynnin ajatukseen joka elää sielläpäi aika vahvana

ai että kaikki puolueet on oikeestaan yhen miehen hallussa, ja jos ei ole ni ne on vankilassa
mun tietääkseni ees amerikan kommunistipuolueen edustajia ei vielä toistaseks ihan tavan takaa hakata, ja niillä on edelleen oikeus vaikkapa järjestää mielenosotuksia jos niitä niin huvittaa

käväsepä tiibetissä ja koeta ottaa pari kuvaa taikka jutella munkeille, ja kato että mitä mahtaa käydä

:hail:
Täytyy sanoo et oli vaikuttavat argumentit.
Nostan hattua.
Member
Gold: 13.37
Feb 15 2013 05:41am
Quote (Gastly @ 15 Feb 2013 12:41)

otas kuule asioista paremmin selvää niin voidaan sitten jatkaa tätä keskustelua.
Member
Gold: 1.00
Feb 15 2013 05:51am
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 01:41pm)
otas kuule asioista paremmin selvää niin voidaan sitten jatkaa tätä keskustelua.

thiz
Member
Gold: 89.48
Feb 15 2013 05:56am
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 01:41pm)

dodge
Member
Gold: 13.37
Feb 15 2013 06:07am
Quote (Pomppeli @ 15 Feb 2013 14:56)
dodge

eka tää:
http://www.youtube.com/watch?v=lSUz4EKNcdM

sit:
http://www.youtube.com/watch?v=Eqr9xsUn-ks

ja sit kannattaa kattoo tää viel perään:
http://www.youtube.com/watch?v=aN9ssrVTkk8

ja oon kyllä ihan kuunnellukkin tota lakotan paikallisradiota ja todellisuus ei todellakaan ole tota mitä gastly luulee. porukat kuolee polioon ja muihin tauteihin johon muut jenkit ei ole kuollu vuosikymmeniin koska rokotukset yms, mut eipä noista inkkareista välitetä paskaakaan..

noi muut argumentit on ihan yhtä typeriä, niin ei ees jaksa vaivautua vastaamaan sen enempää noihin..

ps. lisättäköön viellä et toi jenkkien inkkaripolitiikka perustuu siihen mitä hitleriltä opittiin ihmisten hävittämisestä, tietty pienillä muokkauksilla et saa sen näyttämään hyvältä ignoranttien suomalaisten silmissä

This post was edited by Antichrist- on Feb 15 2013 06:10am
Member
Gold: 1.00
Feb 15 2013 06:09am
Quote (Antichrist- @ Feb 15 2013 02:07pm)
eka tää:
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=lSUz4EKNcdM]http://www.youtube.com/watch?v=lSUz4EKNcdM[/URL]

sit:
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=Eqr9xsUn-ks]http://www.youtube.com/watch?v=Eqr9xsUn-ks[/URL]

ja sit kannattaa kattoo tää viel perään:
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=aN9ssrVTkk8]http://www.youtube.com/watch?v=aN9ssrVTkk8[/URL]

ja oon kyllä ihan kuunnellukkin tota lakotan paikallisradiota ja todellisuus ei todellakaan ole tota mitä gastly luulee. porukat kuolee polioon ja muihin tauteihin johon muut jenkit ei ole kuollu vuosikymmeniin koska rokotukset yms, mut eipä noista inkkareista välitetä paskaakaan..

noi muut argumentit on ihan yhtä typeriä, niin ei ees jaksa vaivautua vastaamaan sen enempää noihin..

mainos 25sek, ei jaksa
Go Back To Suomi Topic List
Prev1149150151152153377Next
Add Reply New Topic New Poll