d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1141516171841Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 8 2012 07:33am
Kiipesin tolle vuorelle joka on chernon ja elektron välissä, olin tulossa rinnettä alas kunnes kaveri päättää hypätä pikku kielekkeeltä, nyt 4k blood ja jalat rikki.

JA RESPAWN EI TOIMI SAATANA
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 12:58pm
Quote (BloodStream @ 8 Aug 2012 16:33)
Kiipesin tolle vuorelle joka on chernon ja elektron välissä, olin tulossa rinnettä alas kunnes kaveri päättää hypätä pikku kielekkeeltä, nyt 4k blood ja jalat rikki.

JA RESPAWN EI TOIMI SAATANA


ootko viel siel? :D
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 8 2012 01:04pm
Quote (peterpants @ 8 Aug 2012 20:58)
ootko viel siel? :D


En, kävin tapattamassa itteni Prigorodgissa.

Olen nykyään elektron pohjoispuolella, kävin metsästämässä snaippereita. Ei löytyny yhtään :(
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 01:13pm
Quote (BloodStream @ 8 Aug 2012 22:04)
En, kävin tapattamassa itteni Prigorodgissa.

Olen nykyään elektron pohjoispuolella, kävin metsästämässä snaippereita. Ei löytyny yhtään :(


onks siul jo millaset kamat?

/e

kerro hyvii paikkoi mist vois käyä snipuja poimimassa, siis eläviä

This post was edited by peterpants on Aug 8 2012 01:13pm
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 8 2012 01:24pm
Quote (peterpants @ 8 Aug 2012 21:13)
onks siul jo millaset kamat?

/e

kerro hyvii paikkoi mist vois käyä snipuja poimimassa, siis eläviä


AKS-74U, ALICE ja jotain pikkuroinaa. Tehokkaampien aseiden toivossahan sitä siel ollaan, nykynen pätsi tuottaa niin pirun pahoja grafiikkabugeja staryssa ja NWAF:lla ettei sinne tee mieli mennä.

Elektrossa oleva Dobryn kukkula on yksi paikka mistä niitä löytyy, sieltä näkee erittäin hyvin kumpiinkin paloasemiin ja muhin rakennuksiin. Toinen paikka on suoraan pohjoiseen tuolta läntiseltä paloasemalta, puurajassa.

Chernossa, noh, se korkein rakennus. Siellä joskus väkeä.

This post was edited by BloodStream on Aug 8 2012 01:25pm
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 01:38pm
joo nuo grafiikkabugit on aika syvältä, ei oikei viittis mennä sellasille alueille :/

pitänee käydä kattoo noita elektron lähel olevii alueita, ei chernossa koskaa oo kellää mitää hyvää

/edit

jaa, nyt ei toimi enää koko peli

"wrong signature for missions_e.pbo"

This post was edited by peterpants on Aug 8 2012 01:54pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 8 2012 01:54pm
grafiikkaglitchit lähtee usein rejoinaamalla / restarttaamalla. ärsyttävää tietty, mutta mulle tulee vaan harvoin.
onko teille käyny niin, että repussa oleva ase katoaa kun alottaa uuden pelisession? meinaan mulla hävinny nyt jo 3 asetta repusta. se aseen viemä 10 slottia on joko tyhjää tai sit sen aseen tilalle tulee jotain esineitä mitä mulla on ehkä ollu aikasemmilla sessioilla.
normi inventaario pysyy kyl ennallaan. en tajua miten toi ei tallenna sitä reppua kunnolla... ärsyttävää.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 8 2012 01:57pm
Quote (Rocko @ 8 Aug 2012 21:54)
grafiikkaglitchit lähtee usein rejoinaamalla / restarttaamalla. ärsyttävää tietty, mutta mulle tulee vaan harvoin.
onko teille käyny niin, että repussa oleva ase katoaa kun alottaa uuden pelisession? meinaan mulla hävinny nyt jo 3 asetta repusta. se aseen viemä 10 slottia on joko tyhjää tai sit sen aseen tilalle tulee jotain esineitä mitä mulla on ehkä ollu aikasemmilla sessioilla.
normi inventaario pysyy kyl ennallaan. en tajua miten toi ei tallenna sitä reppua kunnolla... ärsyttävää.


Tapahtuu jos laitat aseen reppuun ja heti perään loggaat pihalla, ei kerkiä tallentamaan sitä repun sisältöä.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 8 2012 02:26pm
Quote (BloodStream @ 8 Aug 2012 22:57)
Tapahtuu jos laitat aseen reppuun ja heti perään loggaat pihalla, ei kerkiä tallentamaan sitä repun sisältöä.


pitääkö mun kierrättää jotain kamaa repun / inventaarion välillä vai kuinka se tallentaa sen? odotan kyllä aina sen pari minuuttia ennenkun loggaan pihalle, mut ei auta.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 02:52pm
Quote (peterpants @ 8 Aug 2012 22:38)
joo nuo grafiikkabugit on aika syvältä, ei oikei viittis mennä sellasille alueille :/

pitänee käydä kattoo noita elektron lähel olevii alueita, ei chernossa koskaa oo kellää mitää hyvää

/edit

jaa, nyt ei toimi enää koko peli

"wrong signature for missions_e.pbo"


poistin (ctrl-x) työpöydälle missions_e.pbo ja missions.pbo ja toimii

ok
Go Back To Suomi Topic List
Prev1141516171841Next
Add Reply New Topic New Poll