Quote (peterpants @ 8 Aug 2012 21:13)
onks siul jo millaset kamat?
/e
kerro hyvii paikkoi mist vois käyä snipuja poimimassa, siis eläviä
AKS-74U, ALICE ja jotain pikkuroinaa. Tehokkaampien aseiden toivossahan sitä siel ollaan, nykynen pätsi tuottaa niin pirun pahoja grafiikkabugeja staryssa ja NWAF:lla ettei sinne tee mieli mennä.
Elektrossa oleva Dobryn kukkula on yksi paikka mistä niitä löytyy, sieltä näkee erittäin hyvin kumpiinkin paloasemiin ja muhin rakennuksiin. Toinen paikka on suoraan pohjoiseen tuolta läntiseltä paloasemalta, puurajassa.
Chernossa, noh, se korkein rakennus. Siellä joskus väkeä.
This post was edited by BloodStream on Aug 8 2012 01:25pm