Quote (BebebBurns @ Sep 25 2012 04:56am)
Kosmeettista turhamaisuutta, oma vika jos ei pysty erottaa elokuvia mahdollisesta näennäisestä kokonaisuudesta, kuten tässä tapauksessa. Stephen King vihasi hohtoa ja ohjasi itse oman version tuosta, ilmeisesti se on paska. Eli logiikallasi Kubrickin tulkinta lienee jo pilalla. Se, ettei Kubrick ohjaa tuota tekee tosta kokonaisuusjutustasi vielä absurdimman.
Tulee myötähäpeä näistä sun viesteistäs

Muistetaan nyt kumminkin että oot pelifoorumilla
