d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev1141516171822Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 24 2012 10:56pm
Quote (KUF @ Sep 25 2012 12:09am)
JATKO-OSALLISET LEFFAT PILAA YLEENSÄ KOKONAISUUDEN ELI MYÖS ALKUPERÄISENKIN...


Kosmeettista turhamaisuutta, oma vika jos ei pysty erottaa elokuvia mahdollisesta näennäisestä kokonaisuudesta, kuten tässä tapauksessa. Stephen King vihasi hohtoa ja ohjasi itse oman version tuosta, ilmeisesti se on paska. Eli logiikallasi Kubrickin tulkinta lienee jo pilalla. Se, ettei Kubrick ohjaa tuota tekee tosta kokonaisuusjutustasi vielä absurdimman.
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 25 2012 10:27am
Quote (BebebBurns @ Sep 25 2012 04:56am)
Kosmeettista turhamaisuutta, oma vika jos ei pysty erottaa elokuvia mahdollisesta näennäisestä kokonaisuudesta, kuten tässä tapauksessa. Stephen King vihasi hohtoa ja ohjasi itse oman version tuosta, ilmeisesti se on paska. Eli logiikallasi Kubrickin tulkinta lienee jo pilalla. Se, ettei Kubrick ohjaa tuota tekee tosta kokonaisuusjutustasi vielä absurdimman.



Tulee myötähäpeä näistä sun viesteistäs :D Muistetaan nyt kumminkin että oot pelifoorumilla ^_^
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 25 2012 11:21am
Quote (EasyCoolWin @ 25 Sep 2012 19:27)
Tulee myötähäpeä näistä sun viesteistäs :D Muistetaan nyt kumminkin että oot pelifoorumilla ^_^


paskin argumentti ikinä
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 25 2012 11:36am
Quote (Rzi @ Sep 25 2012 05:21pm)
paskin argumentti ikinä



:cry:
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Sep 25 2012 11:50am
Quote (BebebBurns @ Sep 25 2012 07:56am)
Kosmeettista turhamaisuutta, oma vika jos ei pysty erottaa elokuvia mahdollisesta näennäisestä kokonaisuudesta, kuten tässä tapauksessa. Stephen King vihasi hohtoa ja ohjasi itse oman version tuosta, ilmeisesti se on paska. Eli logiikallasi Kubrickin tulkinta lienee jo pilalla. Se, ettei Kubrick ohjaa tuota tekee tosta kokonaisuusjutustasi vielä absurdimman.


noi stephen king-filmatisoinnit on muutenki iha kuraa
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 26 2012 12:37am
yritäs ny ees easycoolwin

Quote (Gastly @ Sep 25 2012 07:50pm)
noi stephen king-filmatisoinnit on muutenki iha kuraa


Kyl esim. Carrie ja The Dead Zone katteltavia muistaakseni.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 26 2012 12:52am
Quote (BebebBurns @ 26 Sep 2012 09:37)
yritäs ny ees easycoolwin



Kyl esim. Carrie ja The Dead Zone katteltavia muistaakseni.


SALKKU ON SULJETTU
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 26 2012 02:40am
Quote (KUF @ Sep 26 2012 08:52am)
SALKKU ON SULJETTU


miksi, mikä, millä logiikalla

This post was edited by BebebBurns on Sep 26 2012 03:01am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 28 2012 05:59am
Seittemän päivää festaria ollu, parikytä elokuvaa katteltu. Tänään taukoa ja vielä pari päivää. :blush:

Holy Motors
In The Fog
Tabu

Olleet hyviä, muttei tänä vuonna mitään erityisen päräyttävää tullu onnistuttua valitsemaan.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Sep 28 2012 12:02pm
http://www.imdb.com/title/tt2191671/
oli ihan ok pilotti toi jenkkiläisten versio nykypäivän sherlockista,
ei tietenkää tälle http://www.imdb.com/title/tt1475582/ pärjänny, mut ok viihdettä
Go Back To Suomi Topic List
Prev1141516171822Next
Add Reply New Topic New Poll