Quote (PMS @ Jun 19 2012 04:54pm)
kui ei kannata... ? veikkaan että akaralle
koska toi peli on helvetin huono, neki harvat jotka tota jaksaa enää pelata, pelaa sitä real money auction housen vuoksi
toihan voiski olla ainoo syy miksi ostaa toi, muttei tosta pelistä saa tippaakaan nautintoo
This post was edited by OjjiLol on Jun 22 2012 02:49am