d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~ Topic Per Ladder Slasher ~
Prev1141516171855Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 2 2011 08:33am
Quote (MikkoU @ 2 Oct 2011 17:31)
4/8? :<

lulz, mul 0/15 aikoinaa


4/12 :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 2 2011 08:44am
Quote (SPUG @ 2 Oct 2011 17:33)
4/12 :)


Vedittekö loppuun?
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 2 2011 08:44am
Quote (A2K @ 2 Oct 2011 17:44)
Vedittekö loppuun?


jeps :santa:
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 2 2011 09:04am
mikkou alota säkin slasher taas. voitas joskus vetää somali climb :)
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 2 2011 09:08am
Hitto ku piti lähteä. Oli asioita. :( no pygeen pia loppuun taas jos ny vaikka onnais ovella.
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 2 2011 09:10am
Quote (A2K @ 2 Oct 2011 18:08)
Hitto ku piti lähteä. Oli asioita. :( no pygeen pia loppuun taas jos ny vaikka onnais ovella.


G/B/S
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 2 2011 09:35am
Quote (SPUG @ 2 Oct 2011 18:10)
G/B/S


Vois kokeilla. Kaveri o vetäny 22/35 213. :p
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Oct 2 2011 09:38am
on kyllä tylsä peli...
Member
Posts: 1,150
Joined: Mar 26 2011
Gold: 0.44
Oct 2 2011 09:50am
Quote (A2K @ 2 Oct 2011 18:35)
Vois kokeilla. Kaveri o vetäny 22/35 213. :p


:O kuka?

ite en oo passannu yhtn ko alottanu silverillä

This post was edited by SPUG on Oct 2 2011 09:51am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Oct 2 2011 09:52am
Quote (SPUG @ 2 Oct 2011 18:50)
:O kuka?

ite en oo passannu yhtn ko alottanu silverillä


Yks meijä killas. Tosin se o lopettanu pelaamisen jonku aikaa sitte jo.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1141516171855Next
Add Reply New Topic New Poll