d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Black / Doom / Death Metal -topic > Suomi-forum Version.
Prev1141516171825Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Feb 8 2011 06:38am
Painoin uteliaisuuttani play:ta yhen kappaleen kohalla :wacko: Korvaraiskaus
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 8 2011 06:43am
QUOTE=SeppoTaalasmaa,Feb 8 2011 02:38pm]Painoin uteliaisuuttani play:ta yhen kappaleen kohalla :wacko: Korvaraiskaus[/QUOTE]

Seppo on aika rohkea.

Member
Posts: 5,093
Joined: Sep 7 2006
Gold: 14.00
Feb 8 2011 09:01am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 8 2011 03:28pm
TIETÄÄKS JOKU BÄNDIÄ NIMELTÄ MIKÄ TEKEE MÖRKÖVERSIOITA SUOMALAISISTA LASTENLAULUISTA...KUULIN VAA SELLAISESTA JA AATTELI ET JOS JOKU TIETÄIS NIMEN
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 8 2011 03:41pm
Quote (KUF @ Feb 8 2011 11:28pm)
TIETÄÄKS JOKU BÄNDIÄ NIMELTÄ MIKÄ TEKEE MÖRKÖVERSIOITA SUOMALAISISTA LASTENLAULUISTA...KUULIN VAA SELLAISESTA JA AATTELI ET JOS JOKU TIETÄIS NIMEN


juu
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 8 2011 03:44pm
Quote (BebebBurns @ 9 Feb 2011 00:41)
juu


no kerro sen röllirokki bändin nimi kitoos.
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
Feb 8 2011 04:02pm
Quote (BebebBurns @ Feb 6 2011 09:07am)
http://www.youtube.com/watch?v=uq32PJHZNYo


ei vittu minkälaista musaa :D:D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Feb 8 2011 04:21pm
Quote (pristine @ Feb 9 2011 01:02am)
ei vittu minkälaista musaa :D:D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD


ketä setä pirstine B)
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 13 2011 07:03pm
Member
Posts: 11,499
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3.25
Warn: 30%
Feb 14 2011 04:24am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1141516171825Next
Add Reply New Topic New Poll