d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva - Tv-sarja Topic > Keskustelua Viimeksi Nähdyistä Moisista
Prev11415161718Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 24 2011 04:46pm
Sopranos -->
Helvetin Hyvä !
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Feb 24 2011 04:50pm
Quote (SeppoTaalasmaa @ Feb 25 2011 12:45am)
@edellinen sivu -_-


No ei ne suosikit (suosittelut) parissa päivässä muutu eikä Ilurai ilmeisesti jaksa selailla edellisiä sivuja.
Jos luulit, että mainitsin ne hiljattain nähdyiksi.

Quote (ApiN @ Feb 25 2011 12:46am)
Sopranos -->
Helvetin Hyvä !


Sopranos
Ihan ok


This post was edited by BebebBurns on Feb 24 2011 04:52pm
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 24 2011 04:54pm
Quote (BebebBurns @ 24 Feb 2011 23:50)
No ei ne suosikit (suosittelut) parissa päivässä muutu eikä Ilurai ilmeisesti jaksa selailla edellisiä sivuja.
Jos luulit, että mainitsin ne hiljattain nähdyiksi.



Sopranos
Ihan ok


Nähny kaikki kaudet ? :P
Member
Posts: 7,932
Joined: Nov 8 2006
Gold: 406.00
Feb 25 2011 06:28am
Quote (Rzi @ Feb 24 2011 07:46pm)
milestäni alkanu olee aika pakkopullaa jo


Pelästyin siinä kakkosen / kolmosen alussa että mitä shaibaa ettei kai tuo ny tommmoseks muutu mutta kyllä tota kattelee ja iha menevää vielä on ainaki mulle :)
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Feb 25 2011 06:29am
Ite alotin tossa kattomaan Sons of Anarchya.

Erinomaista settia. B)
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Mar 5 2011 08:25am


Ei jaksa oottaa :E
hurrrrrrrrrrrrrrrrrr
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Mar 5 2011 08:54am
SALKKARIT


ja viimeks katoin jokumanin camin kautta madventuresia joskus 3-4v sitten
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Mar 5 2011 02:47pm
Quote (Otho- @ 25 Feb 2011 14:29)
Ite alotin tossa kattomaan Sons of Anarchya.

Erinomaista settia. B)


onko tullu katsottua tv:stä vaiko muuten?

itse kattelen samaista sarjaa tällä hetkellä tv:n välityksellä (toista tuotantokautta)

/e: madventures s3ep9 menos atm

This post was edited by Paroni on Mar 5 2011 02:49pm
Member
Posts: 15,894
Joined: Oct 29 2005
Gold: 290.24
Mar 5 2011 02:58pm
Two and a half men on kyl paras sarja ikinä ameriikoista :O
Member
Posts: 6,799
Joined: Jan 18 2007
Gold: 12,963.03
Mar 5 2011 03:01pm
Quote (Jokuman @ Mar 5 2011 08:58pm)
Two and a half men on kyl paras sarja ikinä ameriikoista :O


jep heti simpsonien ja sopranoksen jälkeen
Go Back To Suomi Topic List
Prev11415161718Next
Closed New Topic New Poll