Quote (MikkoU @ 30 Apr 2010 00:52)
":D:D:D:D:D:D"
mikä vittu sunkin ongelmas on kun pitää lähteä tohon trollaukseen mukaan?
ihan hyvin tiedätte et mun soso on maksanu 200 fg ja excan zealerin inva on yli 10k yksinään
Trollaaminen on kivaa nerdyboy, varsinki ku sunlaises kuumakalle ottaa kaiken itteensä.