Quote (FOREmanSKIN @ Fri, 21 Aug 2009, 15:10)
Kapa .. mira sano ettei sitä lasketa...
ja siis tän topicin ideahan on kohottaa kyseisen käyttäjän itsetuntoa ku voi ihailla tota tilannetta tuol ylhäällä, ja tää myöspaljastaa et kuka/ketkä luulee hankkivansa tyttöystävän netistä
(kodekit
)heti puolustelemassa, OLE SIKA saatana
???
Voisit selventää sun ajatusmaailmaa.
This post was edited by Kodekit on Aug 22 2009 04:59am