d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1148149150151152377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,415
Joined: Apr 14 2005
Gold: 0.01
Feb 13 2013 10:44pm
Ihmiset vissiin luulee, et harkinnanvarainen tuki (siis vaikka kodinkoneisiin, vaatteisiin -myönnettävä tuki) ois mamuilla isompi.
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Feb 14 2013 03:27am
Quote (Gastly @ 14 Feb 2013 06:01)
pohdi eroja kiinan, venäjän ja yhdysvaltain hallinnoissa


joo oon pohtinu aika paljon, mitä ennemmän noita pohtii, niin sen vähemmän jenkit näyttää sen paremmilta, päinvastoin..
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 14 2013 04:36am
Quote (Antichrist- @ Feb 14 2013 12:27pm)
joo oon pohtinu aika paljon, mitä ennemmän noita pohtii, niin sen vähemmän jenkit näyttää sen paremmilta, päinvastoin..


mun tietääkseni siellä ei kuitenkaa toistaseks tapeta/myrkytetä journalisteja ihan tavan takaa :)
ja oon kans eläny semmosessa luulossa, että kiinalla on aika raffi suhtautumine eri uskontokuntia ja kansakuntia kohtaa
vai mitä ne siellä tiibetissä oikee puuhaa
amnestykää ei toimi siellä ku hyvät toverit puolueessa antaa 0 vittua siitä miten muu maailma niihi suhtautuu
ja sitte toi kiinan kiukuttelu norjalle hihih

venäjällä taas voit kävästä kaukaasiassa kattomassa et mikä meno siellä o ku 95+% ihmisistä kuulemma äänesti putinia vaik koko alue on käytännössä sotatilassa
toimittajat katoaa jäljettömii ja opposition edustajia voi ihan ohi mennen käydä kiskomassa turpaa ilma sen kummempaa tutkintaa

taitaa olla vaa iha suoraa seurausta foliohattuilusta ja ties mistä typeryyksistä tää käsittämätön ajatus siitä että kiina taikka venäjä ois missää suhteessa parempia ku yhdysvallat
kannattaa pohtia laajemmaltiki ku ajatuksella "jenkit on syvält vittu babylon uliuli"

This post was edited by Gastly on Feb 14 2013 04:36am
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Feb 14 2013 07:09am
Quote (A2K @ 14 Feb 2013 04:44)


"You do not have permission to view this topic"

IHA JEES :---D
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Feb 14 2013 07:15am
Quote (Masterofpatonki @ 14 Feb 2013 07:44)
Ihmiset vissiin luulee, et harkinnanvarainen tuki (siis vaikka kodinkoneisiin, vaatteisiin -myönnettävä tuki) ois mamuilla isompi.


No kyllä ne nyt vaan on isommat kun noilla mamuilla sitä vitun perhettä/sukua riittää.

Vituttaa ku joudun mun sossumasseist maksaa veroo mikä menee noille.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 14 2013 09:14am
Quote (Gastly @ Feb 14 2013 11:36am)
mun tietääkseni siellä ei kuitenkaa toistaseks tapeta/myrkytetä journalisteja ihan tavan takaa :)
ja oon kans eläny semmosessa luulossa, että kiinalla on aika raffi suhtautumine eri uskontokuntia ja kansakuntia kohtaa
vai mitä ne siellä tiibetissä oikee puuhaa
amnestykää ei toimi siellä ku hyvät toverit puolueessa antaa 0 vittua siitä miten muu maailma niihi suhtautuu
ja sitte toi kiinan kiukuttelu norjalle hihih

venäjällä taas voit kävästä kaukaasiassa kattomassa et mikä meno siellä o ku 95+% ihmisistä kuulemma äänesti putinia vaik koko alue on käytännössä sotatilassa
toimittajat katoaa jäljettömii ja opposition edustajia voi ihan ohi mennen käydä kiskomassa turpaa ilma sen kummempaa tutkintaa

taitaa olla vaa iha suoraa seurausta foliohattuilusta ja ties mistä typeryyksistä tää käsittämätön ajatus siitä että kiina taikka venäjä ois missää suhteessa parempia ku yhdysvallat
kannattaa pohtia laajemmaltiki ku ajatuksella "jenkit on syvält vittu babylon uliuli"




ooksä joku suomisubin disinfoagentti vai mitä vittua nää aina horiset?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 14 2013 09:55am
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Feb 14 2013 11:09am
Quote (KUF @ 14 Feb 2013 15:09)
"You do not have permission to view this topic"

IHA JEES :---D


:D

tuos o kans: http://www.d2jsp.org/ keskel
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 15 2013 12:52am
Quote (SekavaSamu @ Feb 14 2013 06:14pm)
http://25.media.tumblr.com/db5b8e256f225e81fbcbaa9ce0fa6b9c/tumblr_mi5n7aYenQ1rthtrko1_500.jpg


ekaan osaan [citation needed]
ja toiseen kuvaa sen verta, että eikö toi jannu käyny iha ohimenne teilaamassa jonku isopomopoliisin tyttären ja vaimon
sulla on kyllä hienot roolimallit :D

Quote (SekavaSamu @ Feb 14 2013 06:14pm)
ooksä joku suomisubin disinfoagentti vai mitä vittua nää aina horiset?


joo, juutalaisliskot on palkannu mut metskaamaa teitä vaarallisia vallankumouksellisia
meillä ei nwo:ssa oo parempaa tekemistä ku jahdata kroonisia jumipäitä jotka on kattonu pari huonosti tehtyä puolivalheellista dokumenttia ja nähny pari kuvakoostetta netissä ja nytte parkuu jostai salaliitoista sun muista
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Feb 15 2013 03:20am
Quote (Gastly @ 14 Feb 2013 13:36)
mun tietääkseni siellä ei kuitenkaa toistaseks tapeta/myrkytetä journalisteja ihan tavan takaa :)
ja oon kans eläny semmosessa luulossa, että kiinalla on aika raffi suhtautumine eri uskontokuntia ja kansakuntia kohtaa
vai mitä ne siellä tiibetissä oikee puuhaa
amnestykää ei toimi siellä ku hyvät toverit puolueessa antaa 0 vittua siitä miten muu maailma niihi suhtautuu
ja sitte toi kiinan kiukuttelu norjalle hihih

venäjällä taas voit kävästä kaukaasiassa kattomassa et mikä meno siellä o ku 95+% ihmisistä kuulemma äänesti putinia vaik koko alue on käytännössä sotatilassa
toimittajat katoaa jäljettömii ja opposition edustajia voi ihan ohi mennen käydä kiskomassa turpaa ilma sen kummempaa tutkintaa

taitaa olla vaa iha suoraa seurausta foliohattuilusta ja ties mistä typeryyksistä tää käsittämätön ajatus siitä että kiina taikka venäjä ois missää suhteessa parempia ku yhdysvallat
kannattaa pohtia laajemmaltiki ku ajatuksella "jenkit on syvält vittu babylon uliuli"


kyl siellä kiinassa suvaitaan eri uskontoja ihan hyvin, aikoinaan ne ei vaan suvainnu kokonaisia kaupunkeja hihhuleita koska ne näki ne uhkana, nykysin ne saa olla siellä ihan vapaasti, vaikkei niillä omaa kaupunkia oliskaan. noh miten sitten esim noi jenkeissä noi inkkarit, toi niitten rotupuhdistusprojekti on vieläkin käynnissä ja niitä kohdellaan kun paskaa tänäpäivänäkin.

ja tosta että venäläiset tappaa ihmisiä ketkä koetaan uhkaksi ja poliitikot on korruptoituneita. no samu postas jo ton jonkun kuvan missä viitattiin tohon et ei ne jenkit nyt niin pulmisia ole ton asian suhteen, vois viel lisätä ton sotimisen mitä ne ei suostu lopettaa(joo on venäläisetkin sotinu lähiaikoina, mut ne ei jää sinne vuosiks tappamaan ihmisiä koska muka uhka). mitä tohon politiikan korruptoituneisuuteen tulee, niin oot varmaan tietonen tosta niitten 2-puolue järjestelmästä, periaatteessa kummatkin on samaa paskaa vähän eri vaatteissa ja erot on vaan tollasia joista oikeat päättäjät ei välitä, niin kansa pysyy hiljaa ja edes osa luulee että niillä olis jotain sanottavaa siihen mitä tapahtuu kun antaa niitten päättää jostain epäoleellisista jutuista. onhan niissä puolueissa toki eroja mut perus agenda on silti sama, neyhtiöt joilla on varaa, päättää mitä politiikassa tapahtuu, yksityiset pankit päättää rahaasioista ja ne ketkä on valtion puolella pelaa yhtiöiden pusiin. eli ihan samaa paskaa kun venäjällä, ainoastaan paljon vaarallisempaa kun kansa uskoo tollasta kieroilua.

ps. noissa asioissa mitä sanoin ei ole kyse mistään salaliitoista

This post was edited by Antichrist- on Feb 15 2013 03:22am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1148149150151152377Next
Add Reply New Topic New Poll