Quote (Gastly @ 14 Feb 2013 13:36)
mun tietääkseni siellä ei kuitenkaa toistaseks tapeta/myrkytetä journalisteja ihan tavan takaa

ja oon kans eläny semmosessa luulossa, että kiinalla on aika raffi suhtautumine eri uskontokuntia ja kansakuntia kohtaa
vai mitä ne siellä tiibetissä oikee puuhaa
amnestykää ei toimi siellä ku hyvät toverit puolueessa antaa 0 vittua siitä miten muu maailma niihi suhtautuu
ja sitte toi kiinan kiukuttelu norjalle hihih
venäjällä taas voit kävästä kaukaasiassa kattomassa et mikä meno siellä o ku 95+% ihmisistä kuulemma äänesti putinia vaik koko alue on käytännössä sotatilassa
toimittajat katoaa jäljettömii ja opposition edustajia voi ihan ohi mennen käydä kiskomassa turpaa ilma sen kummempaa tutkintaa
taitaa olla vaa iha suoraa seurausta foliohattuilusta ja ties mistä typeryyksistä tää käsittämätön ajatus siitä että kiina taikka venäjä ois missää suhteessa parempia ku yhdysvallat
kannattaa pohtia laajemmaltiki ku ajatuksella "jenkit on syvält vittu babylon uliuli"
kyl siellä kiinassa suvaitaan eri uskontoja ihan hyvin, aikoinaan ne ei vaan suvainnu kokonaisia kaupunkeja hihhuleita koska ne näki ne uhkana, nykysin ne saa olla siellä ihan vapaasti, vaikkei niillä omaa kaupunkia oliskaan. noh miten sitten esim noi jenkeissä noi inkkarit, toi niitten rotupuhdistusprojekti on vieläkin käynnissä ja niitä kohdellaan kun paskaa tänäpäivänäkin.
ja tosta että venäläiset tappaa ihmisiä ketkä koetaan uhkaksi ja poliitikot on korruptoituneita. no samu postas jo ton jonkun kuvan missä viitattiin tohon et ei ne jenkit nyt niin pulmisia ole ton asian suhteen, vois viel lisätä ton sotimisen mitä ne ei suostu lopettaa(joo on venäläisetkin sotinu lähiaikoina, mut ne ei jää sinne vuosiks tappamaan ihmisiä koska muka uhka). mitä tohon politiikan korruptoituneisuuteen tulee, niin oot varmaan tietonen tosta niitten 2-puolue järjestelmästä, periaatteessa kummatkin on samaa paskaa vähän eri vaatteissa ja erot on vaan tollasia joista oikeat päättäjät ei välitä, niin kansa pysyy hiljaa ja edes osa luulee että niillä olis jotain sanottavaa siihen mitä tapahtuu kun antaa niitten päättää jostain epäoleellisista jutuista. onhan niissä puolueissa toki eroja mut perus agenda on silti sama, ne
yhtiöt joilla on varaa, päättää mitä politiikassa tapahtuu, yksityiset pankit päättää rahaasioista ja ne ketkä on valtion puolella pelaa yhtiöiden pusiin. eli ihan samaa paskaa kun venäjällä, ainoastaan paljon vaarallisempaa kun kansa uskoo tollasta kieroilua.
ps. noissa asioissa mitä sanoin ei ole kyse mistään salaliitoista
This post was edited by Antichrist- on Feb 15 2013 03:22am