☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 - Thread
Prev
1
147
148
149
150
151
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84370
Replies: 3058
Track Topic
CeePee
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold
:
4.97
#1481
Oct 21 2012 10:47am
Joopa joo, kaks kura legendary axea ja rutosti turhaa rarea, en saanu yhtäkää itemiä jota kehtais edes auctioniin laittaa
Ihan hyvin kyl putoaa mobit ikivanhoilla itemeilläki, en ees kuole ellen ota tyhmiä riskejä
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#1482
Oct 21 2012 10:57am
Vittu kun updateis battle.net profile pääsis kahtoo diabloprogress, dps tuplaantunu ja paragon levelei 15 jälessä tuo ._.
Joku 1.0.5 ongelma kai
This post was edited by Saimoz on Oct 21 2012 10:59am
kyny91
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold
:
186.67
#1483
Oct 21 2012 11:51am
Miten tuo EHP lasketaan?
Diabloprogressin mukaan monkilla 500k ? On vissiin iha jees?
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1484
Oct 21 2012 11:54am
Quote (kyny91 @ 21 Oct 2012 19:51)
Miten tuo EHP lasketaan?
Diabloprogressin mukaan monkilla 500k ? On vissiin iha jees?
mun 500k budjetin hc barbaaril on 450k ehp
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1485
Oct 21 2012 12:01pm
Quote (kyny91 @ Oct 21 2012 08:51pm)
Miten tuo EHP lasketaan?
Diabloprogressin mukaan monkilla 500k ? On vissiin iha jees?
mun barbulla 600k ja riittää iha hyvi mp4 asti. mp5 alkaa jo kuolemaan
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#1486
Oct 21 2012 12:22pm
Quote (hartwall @ 21 Oct 2012 20:54)
mun 500k budjetin hc barbaaril on 450k ehp
Se on se stormshield
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1487
Oct 21 2012 01:01pm
Quote (Saimoz @ 21 Oct 2012 20:22)
Se on se stormshield
mulla mitää stormshieldii oo
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#1488
Oct 21 2012 01:02pm
Quote (CeePee @ 21 Oct 2012 19:47)
Ihan hyvin kyl putoaa mobit ikivanhoilla itemeilläki, en ees kuole ellen ota tyhmiä riskejä
Niin ja pelaat mp0:lla
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1489
Oct 21 2012 01:38pm
Quote (HardyTarget @ Oct 21 2012 10:02pm)
Niin ja pelaat mp0:lla
:DDDDDDDDDDDdd
Dorieus
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold
:
2,612.00
#1490
Oct 21 2012 01:43pm
Quote (HardyTarget @ 21 Oct 2012 20:02)
Niin ja pelaat mp0:lla
Quote (CP)
Ite vedän mp2 infernon act 3
..
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
147
148
149
150
151
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact