d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1147148149150151306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Oct 21 2012 10:47am
Joopa joo, kaks kura legendary axea ja rutosti turhaa rarea, en saanu yhtäkää itemiä jota kehtais edes auctioniin laittaa :(

Ihan hyvin kyl putoaa mobit ikivanhoilla itemeilläki, en ees kuole ellen ota tyhmiä riskejä
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 21 2012 10:57am
Vittu kun updateis battle.net profile pääsis kahtoo diabloprogress, dps tuplaantunu ja paragon levelei 15 jälessä tuo ._.
Joku 1.0.5 ongelma kai

This post was edited by Saimoz on Oct 21 2012 10:59am
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 21 2012 11:51am
Miten tuo EHP lasketaan?

Diabloprogressin mukaan monkilla 500k ? On vissiin iha jees?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 21 2012 11:54am
Quote (kyny91 @ 21 Oct 2012 19:51)
Miten tuo EHP lasketaan?

Diabloprogressin mukaan monkilla 500k ? On vissiin iha jees?


mun 500k budjetin hc barbaaril on 450k ehp
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 21 2012 12:01pm
Quote (kyny91 @ Oct 21 2012 08:51pm)
Miten tuo EHP lasketaan?

Diabloprogressin mukaan monkilla 500k ? On vissiin iha jees?


mun barbulla 600k ja riittää iha hyvi mp4 asti. mp5 alkaa jo kuolemaan
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 21 2012 12:22pm
Quote (hartwall @ 21 Oct 2012 20:54)
mun 500k budjetin hc barbaaril on 450k ehp


Se on se stormshield
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 21 2012 01:01pm
Quote (Saimoz @ 21 Oct 2012 20:22)
Se on se stormshield


mulla mitää stormshieldii oo
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 21 2012 01:02pm
Quote (CeePee @ 21 Oct 2012 19:47)
Ihan hyvin kyl putoaa mobit ikivanhoilla itemeilläki, en ees kuole ellen ota tyhmiä riskejä


Niin ja pelaat mp0:lla :)
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 21 2012 01:38pm
Quote (HardyTarget @ Oct 21 2012 10:02pm)
Niin ja pelaat mp0:lla :)


:DDDDDDDDDDDdd
Member
Posts: 13,070
Joined: Jun 10 2008
Gold: 2,612.00
Oct 21 2012 01:43pm
Quote (HardyTarget @ 21 Oct 2012 20:02)
Niin ja pelaat mp0:lla :)


Quote (CP)
Ite vedän mp2 infernon act 3


..
Go Back To Suomi Topic List
Prev1147148149150151306Next
Add Reply New Topic New Poll