d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1147148149150151210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 23 2013 09:57pm
Jeh. Kyl se katuautona o paras.
Tylsää ajaa jotai rinkiä vaa.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 24 2013 02:03am
Quote (A2K @ 24 Aug 2013 06:57)
Jeh. Kyl se katuautona o paras.
Tylsää ajaa jotai rinkiä vaa.


lol. eihän sillä tee kadulla yhtään mitään

This post was edited by Rzi on Aug 24 2013 02:04am
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 24 2013 02:05am
Quote (Rzi @ Aug 24 2013 11:03am)
lol. eihän sillä tee kadulla yhtään mitään


tekee muuten!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 24 2013 02:10am
Quote (rumpali @ 24 Aug 2013 11:05)
tekee muuten!


no mitä?
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 24 2013 02:22am
Quote (Rzi @ Aug 24 2013 11:10am)
no mitä?


usko tai älä, joitain ihmisiä kiinnostaa autot ja ymrpäri suomea järjestellään tämmöisiä cruisingeja jossa on paljon hienoja autoja ja siellä saatettaan poltella kumia ja tehdä niikun donitseja jne ja sitten jos esim minä näkisin tuommoisen cossu escortin 700 hepalla täällä pää kaupunki seudulla järjestettävissä criminal cruisingeissa vetelemässä hillittimössä loirossa ja voittamassa kiihdytys kisan.

niitä on mukava seurata.

ei toki kaikkia kiinnosta tämmöinen mutta kyllä näissa tapahtumissa kävijöitä riittää.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 24 2013 02:59am
Quote (rumpali @ 24 Aug 2013 11:22)
usko tai älä, joitain ihmisiä kiinnostaa autot ja ymrpäri suomea järjestellään tämmöisiä cruisingeja jossa on paljon hienoja autoja ja siellä saatettaan poltella kumia ja tehdä niikun donitseja jne ja sitten jos esim minä näkisin tuommoisen cossu escortin 700 hepalla täällä pää kaupunki seudulla järjestettävissä criminal cruisingeissa vetelemässä hillittimössä loirossa ja voittamassa kiihdytys kisan.

niitä on mukava seurata.

ei toki kaikkia kiinnosta tämmöinen mutta kyllä näissa tapahtumissa kävijöitä riittää.


sais heittää linnaan tommoset
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 24 2013 03:25am
Quote (Rzi @ Aug 24 2013 11:59am)
sais heittää linnaan tommoset


kumin poltto suoritetaan suljetulla alueella. siinä ei oo laitonta.
Member
Posts: 24,688
Joined: Jul 10 2008
Gold: 0.01
Warn: 10%
Aug 24 2013 05:44am
Quote (Rzi @ 24 Aug 2013 11:03)
lol. eihän sillä tee kadulla yhtään mitään


no täytyy myöntää, et hieman karkas lapasesta sen rakentaminen.
mut kyllä se o mukava vehje ku nois cruisingeis pääse vähä käyttämään sitä arsenaalia.

ei tarvi paljoa vaihella vaihetta ku lähtee ohittamaan. :rolleyes:
parempi vaa ku ei vaiha. menee muuten sutimiseks..
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 26 2013 07:09am
Quote (A2K @ Aug 24 2013 02:44pm)
no täytyy myöntää, et hieman karkas lapasesta sen rakentaminen.
mut kyllä se o mukava vehje ku nois cruisingeis pääse vähä käyttämään sitä arsenaalia.

ei tarvi paljoa vaihella vaihetta ku lähtee ohittamaan. :rolleyes:
parempi vaa ku ei vaiha. menee muuten sutimiseks..


joopa joo!

a2k pamauttaa 30. päiväksi tänne helsinkiin päin vähä criminal ruisinkeihi!

https://www.facebook.com/events/458065990892713/?fref=ts
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Aug 26 2013 07:45am
Quote (rumpali @ 26 Aug 2013 16:09)
joopa joo!

a2k pamauttaa 30. päiväksi tänne helsinkiin päin vähä criminal ruisinkeihi!

https://www.facebook.com/events/458065990892713/?fref=ts


voi helveTTI! vinkattu tuhannen auringon voimalla
Go Back To Suomi Topic List
Prev1147148149150151210Next
Add Reply New Topic New Poll