Quote (Rzi @ 24 Aug 2013 11:03)
lol. eihän sillä tee kadulla yhtään mitään
no täytyy myöntää, et hieman karkas lapasesta sen rakentaminen.
mut kyllä se o mukava vehje ku nois cruisingeis pääse vähä käyttämään sitä arsenaalia.
ei tarvi paljoa vaihella vaihetta ku lähtee ohittamaan.

parempi vaa ku ei vaiha. menee muuten sutimiseks..