d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Pärinä & Pörinä
Prev1146147148149150210Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Aug 17 2013 04:31pm
Ollu kyl kosteit ilmoi, tulpist varmaa pitää alottaa.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 18 2013 08:34am
Quote (Ankeli @ 18 Aug 2013 00:31)
Ollu kyl kosteit ilmoi, tulpist varmaa pitää alottaa.


mitään tietoa eikä merkintää ei oo huoltokirjassa millin viimeksi ois vaihettu sytkäosia
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 18 2013 10:37am
lukasin just vikakoodit tolla mun halpis testerillä ni anto koodiksi nelospytyn kipinä hukassa, otin sit nelospytyn tulpanjohdon pois ni tulppa oli siitä posliini osasta osittain oranssi, ei ollu tulppa avainta vielä ni en päässy näkemään tulpan kuntoa

no huomenna haen sitte uuden satsin tulppia ni jospa se siitä, johdotki ois hyvä tietty vaihtaa mutta ei oo oikee rahaa vielä
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 19 2013 06:34am
Sytytyspuolahan siellä paskana oli, noh tulipa samalla vaihettua tulpatki
Member
Posts: 4,105
Joined: Jun 3 2013
Gold: 56.48
Aug 19 2013 07:20am
Quote (Speedparts @ Aug 19 2013 03:34pm)
Sytytyspuolahan siellä paskana oli, noh tulipa samalla vaihettua tulpatki

KUF
Last Seen: 1 days ago
Local Time: 04:20pm
Last Post: 11 days ago

En usko että ois saanu warnia&suspia.
Tänne siis siks ko sun topic locked :)
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 19 2013 07:55am
Quote (CHCL @ 19 Aug 2013 15:20)
KUF
Last Seen: 1 days ago
Local Time: 04:20pm
Last Post: 11 days ago

En usko että ois saanu warnia&suspia.
Tänne siis siks ko sun topic locked :)


sis jos on saanu suspit ja yrität tulla tänne ni se näkyy että on käyny paikalla mutta ei silti pääse tänne

toivottavasti mahollisimman vaikeasti selitetty
Member
Posts: 17,885
Joined: Feb 19 2008
Gold: 230.00
Aug 23 2013 04:25pm
Bump

munuaiset mustattu!

hieno.
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 23 2013 04:30pm
mistä mää oon näin tyhmiä kavereita oikeen saanu

eli mun kaveri mika ja sen jonku kaveri (olkoo ny vaikka jorma) oli vaihtamassa mikan autoon etujarru levyjä ja paloja ja kaikki osat hankittuna ennen remppaa

noh levyt ne vaihto asianmukaisesti mutta paloja asennellessa olivat vaan vaihtanu aina yhden palan per satula :blink: sis mitä vittua? tämä jorma oli neuvonu mikaa vaihtamaan vaan sen kuluneemman palat ja käskeny vaihtaa vasta sitten sen toisen ku alkaa olemaan loppu, tämän älynväläyksen ne teki kummallekki puolelle, eli paloja oli yhteensä 4 joista vaihdettiin vaan 1 per puoli, noh tähän remonttiin ne sai aikaa tuhottua yhteensä 10 tuntia kahden päivän aikana

yritän nyt ottaa selvää että miksi tekivät noin
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 23 2013 04:34pm
Quote (Speedparts @ 24 Aug 2013 00:30)
mistä mää oon näin tyhmiä kavereita oikeen saanu

eli mun kaveri mika ja sen jonku kaveri (olkoo ny vaikka jorma) oli vaihtamassa mikan autoon etujarru levyjä ja paloja ja kaikki osat hankittuna ennen remppaa

noh levyt ne vaihto asianmukaisesti mutta paloja asennellessa olivat vaan vaihtanu aina yhden palan per satula  :blink: sis mitä vittua? tämä jorma oli neuvonu mikaa vaihtamaan vaan sen kuluneemman palat ja käskeny vaihtaa vasta sitten sen toisen ku alkaa olemaan loppu, tämän älynväläyksen ne teki kummallekki puolelle, eli paloja oli yhteensä 4 joista vaihdettiin vaan 1 per puoli, noh tähän remonttiin ne sai aikaa tuhottua yhteensä 10 tuntia kahden päivän aikana

yritän nyt ottaa selvää että miksi tekivät noin


E: huomen sit mökille juomaan olutta (jälleen :D) ja siivota auto sisältä

jaa en sit osannu edittaa äskeistä postia

This post was edited by Speedparts on Aug 23 2013 04:34pm
Member
Posts: 40,083
Joined: Sep 1 2006
Gold: 4,366.00
Aug 23 2013 07:06pm
Quote (A2K @ 17 Apr 2011 09:07)
no emmä tiiä. meil o yks katulailline yli 700 hepan nelivetone cossu esco seqventaali laatikolla. ja on ni perkeleen hieno ajella. B) en vaihtas mihinkään löysään verrarii tai muuhun vastaavaan vapari mopoautoon.


propsit siit et on katulailline, ite en arvosta rata-autoja ollenkaan
Go Back To Suomi Topic List
Prev1146147148149150210Next
Add Reply New Topic New Poll