mistä mää oon näin tyhmiä kavereita oikeen saanu
eli mun kaveri mika ja sen jonku kaveri (olkoo ny vaikka jorma) oli vaihtamassa mikan autoon etujarru levyjä ja paloja ja kaikki osat hankittuna ennen remppaa
noh levyt ne vaihto asianmukaisesti mutta paloja asennellessa olivat vaan vaihtanu aina yhden palan per satula

sis mitä vittua? tämä jorma oli neuvonu mikaa vaihtamaan vaan sen kuluneemman palat ja käskeny vaihtaa vasta sitten sen toisen ku alkaa olemaan loppu, tämän älynväläyksen ne teki kummallekki puolelle, eli paloja oli yhteensä 4 joista vaihdettiin vaan 1 per puoli, noh tähän remonttiin ne sai aikaa tuhottua yhteensä 10 tuntia kahden päivän aikana
yritän nyt ottaa selvää että miksi tekivät noin