Quote (Rzi @ Feb 6 2013 11:20am)
Kannabiksen yleistyminen näkyy nuorten masennus- ja ahdistusoireissa. Iso osa kannabiksen käyttäjistä käyttää masennuslääkkeitä.Jos lähetään vertaileen, niin kyl masennuslääkkeet on VITUSTI pahempi juttu ku kannabis.
KAnnabis myös alkuun auttaa masennukseen vitun hyvin. Sitku se polttelu menee liiallisuuksiin, niin alkaa
ite huomata sen hohdon kadonneen.
Itse olen ainaki huomannu et ko on ollu päivän selvinpäin ni on kivan ilonen fiilis, mutta sitku sen putken imee täyteen savua
ja päästää potkusta, tulee se vittumainen passiivinen fiilis.
JA tosiaan... Suuri osa masentuneista lääkitsee itseään kannabiksella, siks tollanen väite... ei ne oo kannabiksen takia masentunu ja sit hakenu niit vaarallisii nappeja lekurilt tilalle
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen mukaan kannabis on myös yleisin syy alle 20-vuotiaiden hakeutumiseen huumehoitoon.Ja taas tätä kannabiksen demonisointia. Kannabiksen takia mennään hoitoon siks, että sinne pakotetaan.
jos alle 18-vuotias jää kiinni kannabiksesta, laitetaan se hoitoon ja tilastoissa se näkyy et olis itse hakenut.
kun on vaihtoehtona hoito tai vaikka potkut töistä / koulusta, niinb kumman sitä valitsee?
Poliisikin on havainnut kannabiksen käyttöön liittyviä käyttäytymis- ja mielenterveysongelmia asiakkaissaan. Irti huumeista ry:n mukaan kannabiksen passivoiva vaikutus ilmenee käyttäjissä hitaasti, mutta tuhoisasti.ja näitä käytösongelmia ei ole esim alkoholia nauttivilla? aika usein noita ongelmia spottaa viikonloppusin kaupungilla.
Ei oo viimeseen 15 vuoteen tullu kukaan budipää ainaka räyhää meitsille. sensijaan joku vitun idiootti voi tulla lääkepöhnässä tai kännis vittuilee.
Käypä hoito -suosituksen aineiston mukaan kannabiksen pitkäaikainen käyttö aiheuttaa persoonallisuuden muutoksia ja heikentää oppimiskykyä.Persoonalliosuuden muutoksia? eihän tossa kerrota sitä, onko se hyvä vai paha asia. Ite ainakin kasvoin ADD/ADHD
äpärästä mukavaks ihmiseks.... nähtävästä nykypäivänä tä nähdään helvetin pahana asiana.
mitä oppimiskykyyn tulee, kyl voin ihan puhtaalla omalla tunnolla sanoo sen, että vitusti enemmän mä oon oppinu elämästä
huumeiden avulla kun koulussa istumalla.
Psyykkiset vaikutukset näkyvät muun muassa masentuneisuutena, ahdistuksena ja heikentyneenä keskittymiskykynä. Oireet tulevat vähitellen ja monella tietämättä, että kannabis lisää mielensairausten puhkeamista.Omalla kohdalla tas aivan päinvastasia tuloksia. Vitun idiootti toi joka ton on kirjottanu. MIKÄ VAAN päihde (oli se sitten tupakka, alkoholi tai vaikka vihreä tee) voi laukasta ("puhkasta") sen sairauden.
Oli paska trolli, mutta menin silti ja meen taas. mo
PS tälläset paskauutiset pitäs kieltää lailla ja paskatoimittajista tehdä saippuaa.
This post was edited by SekavaSamu on Feb 6 2013 09:00am