d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Yleinen Keskustelu Topic
Prev1142143144145146377Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 30,190
Joined: Dec 9 2008
Gold: 0.00
Jan 28 2013 12:43pm
Quote (ambid @ 28 Jan 2013 20:32)
Saako alkoholista puhua?


onko tomatti hedelmä, vihannes vai juureskasvi ?

This post was edited by soppamies on Jan 28 2013 12:44pm
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 28 2013 03:14pm


Puhutaanko rahasta?

This post was edited by SekavaSamu on Jan 28 2013 03:14pm
Member
Posts: 1,312
Joined: Dec 26 2011
Gold: 3,927.00
Jan 28 2013 03:25pm
Quote (soppamies @ 28 Jan 2013 20:43)
onko tomatti hedelmä, vihannes vai juureskasvi ?

Se on marja.
Tomaatti (Solanum lycopersicum) on koisokasvien (Solanaceae) heimoon kuuluva kasvi, joka on lähtöisin Perusta ja Chilestä.
Nimitystä tomaatti käytetään sekä koko kasvista että sen syötävästä, voimakasvärisestä (useimmiten punaisesta) hedelmästä, joka kasvitieteellisesti on marja. Kasvin nimi on peräisin meksikolaisesta nahuatlin kielestä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tomaatti
Member
Posts: 29,057
Joined: Aug 3 2005
Gold: 13.37
Jan 28 2013 04:51pm
Quote (SekavaSamu @ 29 Jan 2013 00:14)
http://www.youtube.com/watch?v=gP8h7Mapj8c

Puhutaanko rahasta?


kovasti se kierteli ja kaarteli eikä millään voinu vaan kertoa että korko = sitä uutta rahaa mikä on just luotu lainaamalla koron kanssa.
Member
Posts: 5,363
Joined: Apr 6 2007
Gold: 311.54
Jan 29 2013 05:56am
Quote (soppamies @ Jan 28 2013 08:43pm)
onko tomatti hedelmä, vihannes vai juureskasvi ?


Marja?

En ymmärrä pointtiasi.
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Jan 29 2013 03:01pm
Quote (Antichrist- @ Jan 28 2013 11:51pm)
kovasti se kierteli ja kaarteli eikä millään voinu vaan kertoa että korko = sitä uutta rahaa mikä on just luotu lainaamalla koron kanssa.


olin aika tuhdeissa ku ekaa kertaa katoin ton. jouduin kelaan joku 45sek taakse ku meni ihan ohi mitä se sano.
mietin et tippuko oma aivotoiminta perunan tasolle vai onko toi kaveri idiootti. ei jättäny paljo arvailun varaa
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 1 2013 10:52am
Napi maksa velat!
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 4 2013 03:45pm
jep kahen viikon suspit ja 20% warn tyhjästä
meikä häippää tältä servulta kokonaan. vittuku saanu tota warn ees 0%, kukaa osta acc jolla o 50%

soronoo
Member
Posts: 24,393
Joined: May 6 2006
Gold: 23.47
Feb 4 2013 09:09pm
Quote (Napi @ Feb 4 2013 10:45pm)
jep kahen viikon suspit ja 20% warn tyhjästä
meikä häippää tältä servulta kokonaan. vittuku saanu tota warn ees 0%, kukaa osta acc jolla o 50%

soronoo


tää on kyl korruptoitunu ja paska serveri imo.
Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Feb 4 2013 09:11pm
Quote (Antichrist- @ Jan 28 2013 06:22pm)
tää on jenkki servei vaik tääl puhutaan suomea, jenkkien pääkaupungissa kannabis ei ole laiton huume. eli periaatteessa kannabiksesta puhuttaessa, ei puhuta laittomista huumausaineista. jos kyse on kuitenkin maakohtasesti, tilanne olis sama jos tänne tulis joku ihme ugalabugala jamppa jonka maassa viina ois kiellttyä ja sit se kerto juovansa kaljan ja sano että se maistuu hyvälle ja sitä kiellettäis puhumasta kaljasta, vaikka muut foorumilaiset saa puhua siitä.


oisko sulla nyt osavaltiot menny sekasi
washington district columbia ja washingtonin osavaltio nimittäi on täysin eri puolilla jenkkejä :bonk:

ja sama se mitä siellä washingtonissa on päätetty, liittovaltion lakien mukaan kyseessä on huume - case closed
Go Back To Suomi Topic List
Prev1142143144145146377Next
Add Reply New Topic New Poll