Quote (Antichrist- @ Jan 28 2013 06:22pm)
tää on jenkki servei vaik tääl puhutaan suomea, jenkkien pääkaupungissa kannabis ei ole laiton huume. eli periaatteessa kannabiksesta puhuttaessa, ei puhuta laittomista huumausaineista. jos kyse on kuitenkin maakohtasesti, tilanne olis sama jos tänne tulis joku ihme ugalabugala jamppa jonka maassa viina ois kiellttyä ja sit se kerto juovansa kaljan ja sano että se maistuu hyvälle ja sitä kiellettäis puhumasta kaljasta, vaikka muut foorumilaiset saa puhua siitä.
oisko sulla nyt osavaltiot menny sekasi
washington district columbia ja washingtonin osavaltio nimittäi on täysin eri puolilla jenkkejä
ja sama se mitä siellä washingtonissa on päätetty, liittovaltion lakien mukaan kyseessä on huume - case closed