d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1141142143144145306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 15 2012 05:35pm
Quote (KUF @ 15 Oct 2012 20:33)
OOT VISSII TAVALLISE IDIOOTTI TAI ET VAA OSAA PELATA KO SE VOI MYÖS TARKOTTAA ETTEI O TAPPANU BELIALIA VITU IDIOOTTI


pelottaako vai
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 15 2012 11:44pm
Näin viime yönä unta että kuolen HooCeessä, kannattaako pelata?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 15 2012 11:51pm
Quote (LolBastard @ Oct 16 2012 07:44am)
Näin viime yönä unta että kuolen HooCeessä, kannattaako pelata?


Kannattaa tarkistaa vielä tarot-korteista ja teenlehdistä.
Member
Posts: 32,840
Joined: Jan 23 2009
Gold: 2,364.01
Oct 16 2012 06:23am
diapoolo kolmonen oli aika järkyttävää paskaa
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Oct 16 2012 07:36am
patciiiiii!

Quote
Europe: 6:00 p.m. PDT (10/16) to 4:00 a.m. PDT (10/17)
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 16 2012 12:13pm
Quote (hartwall @ 16 Oct 2012 02:35)
pelottaako vai


IHA VITUSTI....MEIKÄ PELKÄÄ NIIN ET SHEIKKAAN BUUDII
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 16 2012 02:20pm
oujee, inferno hardcores auki.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 16 2012 04:31pm
JEA ALLE 8 TUNTIA NI SAI 60LVL.....HUOME HETI RUNTTAAMAA ACT KOLMOSTA TAI JOTAI....

Quote (hartwall @ 16 Oct 2012 23:20)
oujee, inferno hardcores auki.


VITTU ET HAJOSIN TOTA SU BARBIAS 8----------------------------------------D

KOMIA PASKAKASA XD

This post was edited by KUF on Oct 16 2012 04:33pm
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 17 2012 03:37am
Quote (KUF @ 17 Oct 2012 00:31)
JEA ALLE 8 TUNTIA NI SAI 60LVL.....HUOME HETI RUNTTAAMAA ACT KOLMOSTA TAI JOTAI....



VITTU ET HAJOSIN TOTA SU BARBIAS 8----------------------------------------D

KOMIA PASKAKASA XD


ei kai siin, 500k budjetil lähti
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 17 2012 03:58am
key of destruction löyty mutta piti tehä 4 runia :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1141142143144145306Next
Add Reply New Topic New Poll