Quote (Ehmed @ 15 Oct 2012 17:57)
noi pätsit on vaa huonoja yrityksiä herättää flopannu peli henkiin lisäämällä kokoajan lisää turhia härpäkkeitä ja ominaisuuksia puuttumatta kuitenkaan oikeisiin ongelmiin.
Parempihan se on että lisäävät tekemistä peliin.
Ei d2:kaan ilman ongelmia startannut ja vieläki jotku pelaa sitä.