d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1139140141142143306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 14 2012 02:05pm
Quote (UGsamu @ 14 Oct 2012 23:03)
amu ainaki suht hirvee


amut ja ringit iha vitun kalliita aina >:

ja siin on paljon CHD ni tykkään siitä :D
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 14 2012 02:09pm
2millil pitäs parempi offariki saaha, tai osta nyt ihmees ees star topaz siihe :D tai tee ite
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Oct 14 2012 03:25pm
Quote (UGsamu @ 14 Oct 2012 23:09)
2millil pitäs parempi offariki saaha, tai osta nyt ihmees ees star topaz siihe :D tai tee ite


Oho, kato perkele, siihen on jääny viel joku paska gem :D

Vois kattella AH:ta huomenna jos vaikka olis hyviä orbeja myynnissä
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 15 2012 02:07am
Ding, 37 LvL Wd hardcorella :) Ostin just cainin setin niin sais nopeampaa expaa. Mitkähän ois kovia skillejä nm? tos on profiilia:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LoLbastard-1632/hero/21154535 On tää vaan paljon mukavempaa ku softcore.

Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 15 2012 02:22am
Quote (LolBastard @ 15 Oct 2012 11:07)
Ding, 37 LvL Wd hardcorella :) Ostin just cainin setin niin sais nopeampaa expaa. Mitkähän ois kovia skillejä nm? tos on profiilia:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LoLbastard-1632/hero/21154535 On tää vaan paljon mukavempaa ku softcore.


PUHALLUSPUTKI SOUL HARVEST + LEMMIKIT....MUUTA EI TARVITA

http://eu.battle.net/d3/en/profile/KUF-2768/hero/14183971

TOLLANE MUL O ITELLÄ....VÄHÄ PASKA DAMAGE KO LAINASI KAVERILT JOTAI TUHNUU ASETTA ET SAAN JOTAI LIFE STIILIÄ....O JAKSANU VIEL OSTAA ASETTA...

This post was edited by KUF on Oct 15 2012 02:23am
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 15 2012 02:57am
Itekkin alottelin hc wd eilen, 33 nyt. Aika paskapuhetta tekijöiltä, että olisi miltei loputtomasti samanvertaisia buildeja. Samat setit nimittäin käytössä kuin kuffilla : s

ja muutenkin

This post was edited by BebebBurns on Oct 15 2012 03:00am
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 15 2012 03:23am
Quote (KUF @ Oct 15 2012 11:22am)
PUHALLUSPUTKI SOUL HARVEST + LEMMIKIT....MUUTA EI TARVITA

http://eu.battle.net/d3/en/profile/KUF-2768/hero/14183971

TOLLANE MUL O ITELLÄ....VÄHÄ PASKA DAMAGE KO LAINASI KAVERILT JOTAI TUHNUU ASETTA ET SAAN JOTAI LIFE STIILIÄ....O JAKSANU VIEL OSTAA ASETTA...


Kiitti!! (Ilman nuoleskelua) Aika tekijä mieheltä vaikutat 3 x 60 LvL Hc ukkoa :) Hieno homma. Vedätkö infernoa a1 vai a3?
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 15 2012 03:26am
Quote (LolBastard @ Oct 15 2012 12:23pm)
Kiitti!! (Ilman nuoleskelua) Aika tekijä mieheltä vaikutat 3 x 60 LvL Hc ukkoa :) Hieno homma. Vedätkö infernoa a1 vai a3?


ei tolla gearilla paljoo muutaku a1 vedell'ä
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 15 2012 04:34am
Quote (LolBastard @ 15 Oct 2012 11:23)
Kiitti!! (Ilman nuoleskelua) Aika tekijä mieheltä vaikutat 3 x 60 LvL Hc ukkoa :) Hieno homma. Vedätkö infernoa a1 vai a3?


näkeehän sen jo progressista ettei se oo uskaltanu act 1:stä pitemmälle mennä.
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold: 10.56
Oct 15 2012 07:46am
Quote
Update: 1.0.5.12480 Patch files just hit the download server. This, along with the long mait window for Tuesday, unless something goes wrong, it looks like high chance of patch.


Eli ton mukaan tuurilla huomenna vissiin tulee tää uus patch. Linkki tässä alapuolella recappii kaikki kivat changet patchissa.

http://www.diablofans.com/news/1382-patch-105-recap/
Go Back To Suomi Topic List
Prev1139140141142143306Next
Add Reply New Topic New Poll