d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1131415161741Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 7 2012 09:45am
Quote (OjjiLol @ Aug 7 2012 06:14pm)
Day-Z officially goes standalone
http://dayzdev.tumblr.com/post/28904791570/the-end-of-the-beginning

The project will follow the Minecraft development model; fast iterations with the community alpha available for a heavily discounted price.


tää on kova sana. koitin ostaa tota mut, kuten bloodstream sano pitää vähintään olla toi operation fuckhead kun ei ole kovin järkeviä torrentteja sille

ootanpa standalonen ja ostan kyseisen pelin sit ihan sanan varsinaisessa merkityksessä =)
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 7 2012 10:05am
Quote (hiivahirvio @ 7 Aug 2012 18:45)
tää on kova sana. koitin ostaa tota mut, kuten bloodstream sano pitää vähintään olla toi operation fuckhead kun ei ole kovin järkeviä torrentteja sille

ootanpa standalonen ja ostan kyseisen pelin sit ihan sanan varsinaisessa merkityksessä =)


verkossa pelettavia moninpelejä ei pahemmin wareteta. luulis ny jonnen tietävän sen...
Member
Posts: 485
Joined: Jul 30 2012
Gold: 641.12
Aug 7 2012 10:12am
Quote (Rocko @ Aug 7 2012 07:05pm)
verkossa pelettavia moninpelejä ei pahemmin wareteta. luulis ny jonnen tietävän sen...


lue pari sivua taaksepäin
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 7 2012 10:23am
Quote (Rocko @ 7 Aug 2012 19:05)
verkossa pelettavia moninpelejä ei pahemmin wareteta. luulis ny jonnen tietävän sen...


ainakin ulinalaudalla on joku mistä sais sen ladattua, en oo kattonu viel sen tarkemmin

E: Ja nyt kun tutuistun paremmin niin olin väärässä, taas kerran :DDDDDDD
joku arma2 bet patch siel kyl on, mut enempää en tiiä

This post was edited by kyny91 on Aug 7 2012 10:28am
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 7 2012 03:42pm
Jelly of my swag

Member
Posts: 4,783
Joined: Jul 6 2012
Gold: 68.99
Warn: 10%
Aug 7 2012 05:14pm
siis eiks tää oo joku ArmA modi?
vois ostaa, nautin iha noist operation flashpointeistaki ;DD
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 8 2012 06:01am
napautin barakeilla jotain randua päähän. coyote backpack mukaan kun ei vielä itellä ollu. matka jatkuu.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 06:40am
Quote (Rocko @ 8 Aug 2012 15:01)
napautin barakeilla jotain randua päähän. coyote backpack mukaan kun ei vielä itellä ollu. matka jatkuu.


ite löysin sellasen eile chernosta :D

miul atm:
ak-74 + 5 lipasta (se ak mis vihree "punapistetähtäin", oisko ak-74 kobra)
revolveri + 2 lipasta
röllipuku
coyote reppu
pari bloodbagii
morfiinii 1-2
juomapullo
ruokaa
kranaatti

sit puuttuu toolbox, gps, kompassi, nv goggles

ei vissii muuta

yks lee enfield repussa kaverille

eile otin hittii joltai ku koitti lee enfieldil ampuu miut, oli pakko tappaa se :x
vähä vajaa 8000 blood nyt, pitäs kaveri saaha antaa bloodbagi

en oo edelleenkää löytäny yhtää korjattavaa ajoneuvoa :/
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 8 2012 06:57am
Quote (peterpants @ 8 Aug 2012 14:40)
vähä vajaa 8000 blood nyt, pitäs kaveri saaha antaa bloodbagi/


Missäpäin mahdat seilata? Lähellä rannikkoa voisin avittaa.
Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Aug 8 2012 07:02am
Quote (BloodStream @ 8 Aug 2012 15:57)
Missäpäin mahdat seilata? Lähellä rannikkoa voisin avittaa.


lähin kattoo siel rannikolla olevan airfieldin
eli chernosta vähä länteen

en oo atm kotona, en tiiä millo meinasin sitä pelata

/e

ja irl kaveri on chernossa veljensä kanssa, varmaa niitä kinuan sit antaa bloodii :)

This post was edited by peterpants on Aug 8 2012 07:08am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1131415161741Next
Add Reply New Topic New Poll