Quote (Rzi @ 15 Sep 2012 04:15)
siten niin koska ei d2 paljoa erilaisia buildeja saanu tehtyä ellei halunnu semmosta joka on paska
sulla ny varmaan oli vaan tal blizz ja hammadong ^^
Quote (Affii @ 15 Sep 2012 03:50)
miks sit pelaat d3?

juu online ofc, d2 vähä kuollu pvm niin pitää katella uutta peliä, tl2 on jo ostettu joten en oo vaihtamas peliä

Quote (Affii @ 15 Sep 2012 00:40)
mistä vitusta sää sen latasit?

steamissa on tuol libraryssa tl2 kohalla että "pre-load"