d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuvajutut
Prev1131415161722Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 17 2012 10:41am
pitäskö tänne laittaa persettä vai?
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Sep 17 2012 11:03am


jopas sopivat hyvin yhteen durden alex ja jokeri
Member
Posts: 10,482
Joined: Sep 11 2008
Gold: 0.00
Sep 17 2012 01:22pm
Quote (BebebBurns @ Sep 17 2012 04:33pm)
Puhut pepuista epäilyttävän paljon, Freud voi jatkaa tästä.
Yllättävän paljon hiillyt siitä, että mainitsin asiavirheen tekstistäs. Aika henkilökohtaisesti tunnut ottavan moisen asian, Freudille lisää hommia.



Yllättävän epäilyttävästi yllätät luulemalla että provosoidun leffa-hipsterin kirjoituksista pelifoorumilla :o

Quote (hiivahirvio @ Sep 17 2012 04:37pm)
tirsk mahtavaa läppää
easycoolwin on siis freudin toisela psykoseksuaalisella tasolla, perseessä


Sä voisit hommata päivätyön, eikö sulla oikeasti oo parempaa tekemistä kun tehdä multiaccountteja ja postailla tälle foorumille?

This post was edited by EasyCoolWin on Sep 17 2012 01:23pm
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 17 2012 11:01pm
Quote (EasyCoolWin @ Sep 17 2012 09:22pm)
Yllättävän epäilyttävästi yllätät luulemalla että provosoidun leffa-hipsterin kirjoituksista pelifoorumilla :o


Miksi keskustelualusta ja sun leimaama mielikuvatermi kommentoijasta pitäis vaikuttaa provosoitumistasoon, eikä siinä provosoitumisessa olisi kyse musta, vaan susta. Eli en enpä luullut, sillä ajattelemme eri tavalla.
Leffanörtti kyllä oon, mutta leffahipsteristä - mikä ikinä onkaan - hyvinkin kaukana.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 24 2012 07:09am
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012092416114830_vi.shtml

EI VITTU MUT OSATAA KYL PILATA KAIKKI LEFFAT JATKO_OSILLA.....
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Sep 24 2012 12:24pm
Quote (KUF @ 24 Sep 2012 16:09)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012092416114830%5Fvi.shtml

EI VITTU MUT OSATAA KYL PILATA KAIKKI LEFFAT JATKO_OSILLA.....

toihan on kirja

Quote
Jatko-osan mahdollisesta elokuvaversiosta ei ole vielä tietoa.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 24 2012 02:34pm
Quote (KUF @ Sep 24 2012 03:09pm)
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012092416114830%5Fvi.shtml

EI VITTU MUT OSATAA KYL PILATA KAIKKI LEFFAT JATKO_OSILLA.....


missäs universumissa oikein elelet jos alkuperäinen elokuva muuttuu jatko-osasta.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 24 2012 03:45pm
Quote (Napi @ 24 Sep 2012 21:24)
toihan on kirja


MISTÄ EI VARMAA TULEKKAA LEFFAA....KATSOIN JO TULEVAISUUTEEN....

Quote (BebebBurns @ 24 Sep 2012 23:34)
missäs universumissa oikein elelet jos alkuperäinen elokuva muuttuu jatko-osasta.


OOT KANS YKS VATUSSI...
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Sep 24 2012 03:52pm
Quote (KUF @ Sep 24 2012 11:45pm)
OOT KANS YKS VATUSSI...


kommentissas ei vaan ollu järkeä
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Sep 24 2012 04:09pm
Quote (BebebBurns @ 25 Sep 2012 00:52)
kommentissas ei vaan ollu järkeä


ON ELOKUVIA....JA ON ELOKUVIA JOISTA TEHDÄÄN JATKO-OSIA....JATKO-OSALLISET LEFFAT PILAA YLEENSÄ KOKONAISUUDEN ELI MYÖS ALKUPERÄISENKIN...
Go Back To Suomi Topic List
Prev1131415161722Next
Add Reply New Topic New Poll