Quote (pristine @ 20 Jun 2011 21:37)
no huhhuh täähä o niiku jostai oppikirjasta nykästy ateria
slurps
mä lämmittelin eiliset lasagnettet
oli omnomnom
Tää on tämmönen oma mitä oon kehitelly jo vähän pidemmän aikaa, aina vähä koittanu maustaa eri tavoin ja nyt löytyny aika hyvät sopat ja soossit

tosta saa myös kastikkeen samoista seteistä, kun lisää vaan vettä samaan aikaan kun laittaa tuorejuustot & soijakastikkeen
