d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Kalastus
Prev1131415161725Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Nov 24 2010 01:44pm
Quote (CallOfJaws @ 24 Nov 2010 22:41)
Kalastuksessa(?) eli meinaakko pilkintää, uistelua, perhostamista, ongintaa yms.


periaattees kaikkee sitä, en oikee tiijä mitä siihen kuuluu
virvelil kesäl ja talvel pilkkikisoja vissii

http://myyrmaenkalamiehet.com/tulospalvelu/vuosi-2010/

tuolta löyty nimi ihan googlaamalla

Quote (Otho- @ 24 Nov 2010 22:41)
KID!


jep jep, 18 ikävuotta takana
napero mikä napero :D
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 25 2010 02:29am
ei oo kavereit lähtemää kalaa :cry: en kyl ennen oo koko hommasta tykännykkää, mut ens kesän aattelin kokeilla jossei vaa tartte yksin mennä... sopivan rennolta hommalta vaikuttaa mun makuu B)
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 25 2010 02:30am
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 25 2010 11:29am)
ei oo kavereit lähtemää kalaa  :cry: en kyl ennen oo koko hommasta tykännykkää, mut ens kesän aattelin kokeilla jossei vaa tartte yksin mennä... sopivan rennolta hommalta vaikuttaa mun makuu B)


Jos jaksat tulla Kirkkonummelle voin ottaa sun kyytiin mun mahtialukseen B)
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 25 2010 02:47am
Quote (Otho- @ 25 Nov 2010 10:30)
Jos jaksat tulla Kirkkonummelle voin ottaa sun kyytiin mun mahtialukseen B)


Kitos, pistän tämän korvan taakse :D onko tuo tuossa ekassa postauksessas se alus? :D
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 25 2010 02:49am
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 25 2010 11:47am)
Kitos, pistän tämän korvan taakse  :D onko tuo tuossa ekassa postauksessas se alus?  :D


Jepabin B)
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 25 2010 03:01am
Hieno on B) kai on vielä verkot järvellä?
Member
Posts: 13,134
Joined: Nov 21 2005
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 25 2010 03:02am
Quote (theprinceofsmooth @ Nov 25 2010 12:01pm)
Hieno on  B) kai on vielä verkot järvellä?


En kayta.

Kalastan vain harrastusmielessa.
Member
Posts: 17,976
Joined: Jan 7 2010
Gold: 2,909.90
Nov 25 2010 03:11am
Quote (Otho- @ 25 Nov 2010 11:02)
En kayta.

Kalastan vain harrastusmielessa.


Oiski aika hazardii touhuu lmao
Member
Posts: 15,274
Joined: Sep 5 2008
Gold: 525.00
Nov 25 2010 05:00am
Löysin jouluna 06 laiturilta jäätyneenä. Paino ihan vitusti!



Member
Posts: 23,350
Joined: Jan 5 2007
Gold: 3,280.00
Trader: Trusted
Apr 4 2011 05:14am
bump
Go Back To Suomi Topic List
Prev1131415161725Next
Add Reply New Topic New Poll