☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Usa Vs Finland
Prev
1
13
14
15
16
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1661
Replies: 155
Track Topic
Konkari
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold
:
494.56
#141
May 12 2010 09:51am
Quote (kakkupilevi @ May 12 2010 03:49pm)
et nyt tainnu sitte tajuta
selitä ihmeessä että tyhmätkin tajuu?
kakkupilev
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold
:
14.12
#142
May 12 2010 09:52am
Quote (Konkari @ 12 May 2010 17:51)
selitä ihmeessä että tyhmätkin tajuu?
en mä jaksa selittään, jokainen tietää mikon synkän historian
Konkari
Member
Posts: 2,234
Joined: Jun 13 2008
Gold
:
494.56
#143
May 12 2010 09:55am
Quote (kakkupilevi @ May 12 2010 03:52pm)
en mä jaksa selittään, jokainen tietää mikon synkän historian
aijaa nojuu, en kyllä yhtään mitään tuohon liittyvää tarkoittanut mutta joo anti olla, tämähän koski ruotsalaista teiniä ja suomi-usa ottelua
Noblar
Member
Posts: 5,396
Joined: Jun 16 2008
Gold
:
187.01
Warn: 10%
#144
May 12 2010 10:32am
Seriously, get back to kitchen, please.
etep
Member
Posts: 74,706
Joined: Jun 24 2008
Gold
:
1,847.05
#145
May 12 2010 03:00pm
Quote (etep @ 12 May 2010 16:38)
Suomi 3 - Usa 2
Jee Jee, harmi ku ei ollu panosta
Give
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold
:
12,070.51
#146
May 12 2010 03:16pm
Jep horo alahan painua takasin keittiön puolelle.
Mork pistähä vähä varotuksen poikasta ja kuukauden supsia nii toiki vierottuu vähä täältä.
Mut hyvä Suomi, mahtaa vituttaa pilluhoroa kun voitettiin!!11
Mutu
Member
Posts: 9,320
Joined: Jan 20 2006
Gold
:
10.56
#147
May 12 2010 03:18pm
SUOMIIIIIIIIII
_Mork_
Retired Moderator
Posts: 35,302
Joined: Jul 3 2005
Gold
:
0.00
Trader:
Trusted
#148
May 12 2010 03:29pm
aika jännäksi meni
oli kyl kova matsi!
henquli
Member
Posts: 9,351
Joined: Feb 7 2005
Gold
:
1,992.00
#149
May 12 2010 03:45pm
JEEAH. Lohkovoitto! \o/
Give
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold
:
12,070.51
#150
May 12 2010 03:46pm
Quote (_Mork_ @ 13 May 2010 00:29)
aika jännäksi meni
oli kyl kova matsi!
Ois kyllä ollu Saksalainen perusahteri naamalla jos Usa ois tullu viel tasoihi siin 18sekunnissa. :--DD
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
13
14
15
16
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact