d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > ~duel Topic~
Prev11314151617121Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Apr 29 2010 01:36pm
Quote (Ankeli @ Apr 29 2010 09:20pm)
Ezpk///naow


Sponsored by Guild Perkele
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 29 2010 03:22pm
Quote (matiasss @ 29 Apr 2010 22:30)
ei mikol oo ku pvm charoi :)


separi nevari vamppi, on mulla pvp chara.

vedin sillä mun väsäyksellä sentään 3-5 tappion 10k+ fg char vastaan
Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Apr 29 2010 03:28pm
Quote (MikkoU @ Apr 29 2010 11:22pm)
separi nevari vamppi, on mulla pvp chara.

vedin sillä mun väsäyksellä sentään 3-5 tappion 10k+ fg char vastaan


iso proofs
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Apr 29 2010 03:28pm
Quote (MikkoU @ 30 Apr 2010 00:22)
separi nevari vamppi, on mulla pvp chara.

vedin sillä mun väsäyksellä sentään 3-5 tappion 10k+ fg char vastaan

:O
ei kai niit laskettu ? :D
eikä ihan tainnu päättyä 5-3 :lol:
Member
Posts: 10,682
Joined: Sep 2 2009
Gold: 1,444.44
Apr 29 2010 03:29pm
Quote (Rasler @ 30 Apr 2010 00:28)
iso proofs


JoQ Uhrannu tähä turnauksee 10 k :O
Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Apr 29 2010 03:32pm
Quote (Ankeli @ Apr 29 2010 11:29pm)
JoQ Uhrannu tähä turnauksee 10 k :O


lol ite buildasin druidin 200<fg

edit: okei charmit makso enemmä mut :P bout 1.5k menny sc ja gc

This post was edited by Rasler on Apr 29 2010 03:33pm
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 29 2010 03:44pm
Quote (Ankeli @ 30 Apr 2010 00:29)
JoQ Uhrannu tähä turnauksee 10 k :O


nii tai sit ei oo ostanu tätä turnausta varten?


Quote (exca @ 30 Apr 2010 00:28)
:O
ei kai niit laskettu ? :D
eikä ihan tainnu päättyä 5-3 :lol:


no kyl siin lämmittelyssäkin ihan tosissaan oltiin vaikkei ollu turnaukseen vaikuttava, kyl sun korvia sieltä maasta pysty keräilee myös
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Apr 29 2010 03:45pm
Quote (MikkoU @ 29 Apr 2010 23:44)
nii tai sit ei oo ostanu tätä turnausta varten?




no kyl siin lämmittelyssäkin ihan tosissaan olin, meinasin jo heittää näppäimistön seinään vaikkei ollu turnaukseen vaikuttava, kyl mun huuto kuulu varmaan naapuriin asti


Fixed , np ^_^
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Apr 29 2010 03:46pm
Quote (kakkupilevi @ 30 Apr 2010 00:45)
Fixed , np ^_^


siinähän huusin ja itkin kun mun 150 fg soso ei voittanu 10k+ fg zealeria

on se niin epäreilua
Member
Posts: 2,282
Joined: Jan 2 2010
Gold: 0.00
Apr 29 2010 03:48pm
Quote (MikkoU @ Apr 29 2010 11:46pm)
siinähän huusin ja itkin kun mun 150 fg soso ei voittanu 10k+ fg zealeria

on se niin epäreilua


u lost to a zealer?
Go Back To Suomi Topic List
Prev11314151617121Next
Add Reply New Topic New Poll