d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per Nukkuminen
Prev1131415161774Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 25 2009 06:47pm
Lähteeks joku mun kaa tuutimaan? :)
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Dec 25 2009 06:56pm
Quote (apocalyptica666 @ 26 Dec 2009 02:47)
Lähteeks joku mun kaa tuutimaan? :)


ehkä 3h päästä ku haen tyypit kapakasta :D
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 25 2009 07:00pm
Quote (kakkupilevi @ 26 Dec 2009 03:56)
ehkä 3h päästä ku haen tyypit kapakasta :D


Noku en viittis valvoo kuuten niiku viimeyön valvoin seittämää, pitäs yheksält lähtee mummolaa viettää vähä joulua ja rahastamaan mummia XD ja muutenkaa ole nähny sitä nyt vähäänaikaa tän koulun ohella :(
Member
Posts: 23,161
Joined: Dec 20 2005
Gold: 14.12
Dec 25 2009 07:01pm
Quote (apocalyptica666 @ 26 Dec 2009 03:00)
Noku en viittis valvoo kuuten niiku viimeyön valvoin seittämää, pitäs yheksält lähtee mummolaa viettää vähä joulua ja rahastamaan mummia XD ja muutenkaa ole nähny sitä nyt vähäänaikaa tän koulun ohella :(


joo ei tää kuski elämä oo hääppöstä :(
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 25 2009 07:04pm
Quote (kakkupilevi @ 26 Dec 2009 04:01)
joo ei tää kuski elämä oo hääppöstä :(


Nii, mutta säästää siinä ainakin pitkän pennin ku itse ei ole tarjoamassa kierroksia aivan maan perkeleen tössyssä XD

/edit

otan 19 postia sit nuq! x(

This post was edited by apocalyptica666 on Dec 25 2009 07:05pm
Member
Posts: 13,630
Joined: Oct 21 2007
Gold: 5,000.00
Dec 25 2009 07:14pm
Nukkuminen on kivointa mitä tiedän:D :lol: ;) :) :wub:
Unet on kivoi:D :lol: ;) :)
Varsinki pilvessä:D :lol: ;) :)
Joo. Meen nyt nuQ XD:D;) :)

This post was edited by greydoom on Dec 25 2009 07:15pm
Member
Posts: 93
Joined: Sep 1 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 25 2009 07:23pm
Quote (greydoom @ Dec 26 2009 04:14am)
Nukkuminen on kivointa mitä tiedän:D :lol: ;)  :)    :wub:
Unet on kivoi:D :lol: ;)  :)
  Varsinki pilvessä:D :lol: ;)  :) 
Joo. Meen nyt nuQ XD:D;)  :)


JA KETÄ KIINNOSTAA OOTKO SÄ PILVES VAI ET!?!!=!=!= VITTU EI KETÄÄ JOTEN ÄLÄ TURHAA YRITÄ LEIJUA SAATANAN VELLIPERSE
Member
Posts: 5,396
Joined: Jun 16 2008
Gold: 187.01
Warn: 10%
Dec 25 2009 07:26pm
Quote (PerusJuntti @ Dec 26 2009 04:23am)
JA KETÄ KIINNOSTAA OOTKO SÄ PILVES VAI ET!?!!=!=!= VITTU EI KETÄÄ JOTEN ÄLÄ TURHAA YRITÄ LEIJUA SAATANAN VELLIPERSE


Greydoom > sinä


1. Oot pohjalainen.
2. En oo tainnu koskaan kuullakaan susta.
3. Oot pohjalainen.
Member
Posts: 19,991
Joined: Jan 3 2007
Gold: 12,070.51
Dec 25 2009 07:27pm
Quote (greydoom @ 26 Dec 2009 04:14)
Nukkuminen on kivointa mitä tiedän:D :lol: ;)  :)    :wub:
Unet on kivoi:D :lol: ;)  :)
  Varsinki pilvessä:D :lol: ;)  :) 
Joo. Meen nyt nuQ XD:D;)  :)


JJJJJJJJJ viel muutama post sit tuun kans ;)


NNNYYTTTTTT NUQ

5K POSTS EMT

This post was edited by apocalyptica666 on Dec 25 2009 07:32pm
Member
Posts: 93
Joined: Sep 1 2009
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 25 2009 07:27pm
Quote (Noblar @ Dec 26 2009 04:26am)
Greydoom > sinä


1. Oot pohjalainen.
2. En oo tainnu koskaan kuullakaan susta.
3. Oot pohjalainen.


Mä > sun rottas

1. Se on kalju
2. Se on ruma
3. Repesin tolle kuvalle
Go Back To Suomi Topic List
Prev1131415161774Next
Add Reply New Topic New Poll