Quote (kakkupilevi @ 26 Dec 2009 04:01)
joo ei tää kuski elämä oo hääppöstä

Nii, mutta säästää siinä ainakin pitkän pennin ku itse ei ole tarjoamassa kierroksia aivan maan perkeleen tössyssä XD
/edit
otan 19 postia sit nuq! x(
This post was edited by apocalyptica666 on Dec 25 2009 07:05pm