Quote (finseppo @ Fri, 21 Aug 2009, 14:14)
90% tekee niin

Mikä on typerää ja pitäs loppuu imo.
Quote (finseppo @ Fri, 21 Aug 2009, 14:14)
ja mistäs päättelit et mun mielestä internet on sellanepaikka mis pitää esittää?
Se oli kysymys, ei väite.
Quote (finseppo @ Fri, 21 Aug 2009, 14:14)
internetissä on helpompi sanoa joitankin asioita kun oikeessa elämässä.
Varmasti, ihan normaalia.
Onko se pakollista? Tekeekö sit joidenki mieli käyttäytyä ku neandertaali?