Quote (LolBastard @ 12 Oct 2012 10:12)
Alottelin pelaan ensimmäistä kertaa elämässä Hardcorella..nyt on LvL 17 Wd. Hitto ku jänskättää aina et million kuolee. On ihan uuenlaista jännitystä tuossa pelissä. Ei Fg:tä eikä miljoonia kultaa niinkö Softcorela. Se on niinkö koko homma alusta. Mihis kannattaa eniten keskittyä ku pelailee Hc:llä? Muutako ettei kuole?
Missäs on ootettavissa ekat pahat paikat? Nyt oon norm act 2 puoles välis.
ENSIMMÄINE PAHA PAIKKA TAITAA TULLA ACT 2 INFERNO VAST
Quote (hartwall @ 12 Oct 2012 11:53)
nightmaren act 3 on ainakin aika kova hyppäys, samoin hellissä about jokainen act on melkoinen hyppy. Kuhan kattelet et sulla ei oo mitään yli 10ilevel pienempää gearia päällä niin pitäis olla suht helppoa ennen hellin act 4.
NO NM EI O KYL YHTÄÄ MIHINKÄÄ....SE MENEE PUTKEE JUOSTE KUTE NORMIKI
This post was edited by KUF on Oct 12 2012 02:59am