d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1137138139140141306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 11 2012 02:11pm
Quote (Rzi @ 11 Oct 2012 22:10)
veikkaan että muutaman millin


Jeh.. Ah hinnat noissa jotenkin helvetin sekavia..

Miekkana toi ois ollu hyvä!
Member
Posts: 18,559
Joined: Aug 12 2010
Gold: 600.50
Oct 12 2012 01:12am
Alottelin pelaan ensimmäistä kertaa elämässä Hardcorella..nyt on LvL 17 Wd. Hitto ku jänskättää aina et million kuolee. On ihan uuenlaista jännitystä tuossa pelissä. Ei Fg:tä eikä miljoonia kultaa niinkö Softcorela. Se on niinkö koko homma alusta. Mihis kannattaa eniten keskittyä ku pelailee Hc:llä? Muutako ettei kuole?
Missäs on ootettavissa ekat pahat paikat? Nyt oon norm act 2 puoles välis.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Oct 12 2012 01:26am
Quote (LolBastard @ Oct 12 2012 09:12am)
Mihis kannattaa eniten keskittyä ku pelailee Hc:llä? Muutako ettei kuole?
Missäs on ootettavissa ekat pahat paikat? Nyt oon norm act 2 puoles välis.


Kunhan pelailee.
Pahoja paikkoja alkaa tulla ylläripylläri jos juoksee liian pitkälle liian nopeasti liian paskoilla kamoilla ja tietty, kun eliteillä useampia ominaisuuksia.
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 12 2012 02:53am
Quote (LolBastard @ 12 Oct 2012 09:12)
Alottelin pelaan ensimmäistä kertaa elämässä Hardcorella..nyt on LvL 17 Wd. Hitto ku jänskättää aina et million kuolee. On ihan uuenlaista jännitystä tuossa pelissä. Ei Fg:tä eikä miljoonia kultaa niinkö Softcorela. Se on niinkö koko homma alusta. Mihis kannattaa eniten keskittyä ku pelailee Hc:llä? Muutako ettei kuole?
Missäs on ootettavissa ekat pahat paikat? Nyt oon norm act 2 puoles välis.


nightmaren act 3 on ainakin aika kova hyppäys, samoin hellissä about jokainen act on melkoinen hyppy. Kuhan kattelet et sulla ei oo mitään yli 10ilevel pienempää gearia päällä niin pitäis olla suht helppoa ennen hellin act 4.
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 12 2012 02:58am
Quote (LolBastard @ 12 Oct 2012 10:12)
Alottelin pelaan ensimmäistä kertaa elämässä Hardcorella..nyt on LvL 17 Wd. Hitto ku jänskättää aina et million kuolee. On ihan uuenlaista jännitystä tuossa pelissä. Ei Fg:tä eikä miljoonia kultaa niinkö Softcorela. Se on niinkö koko homma alusta. Mihis kannattaa eniten keskittyä ku pelailee Hc:llä? Muutako ettei kuole?
Missäs on ootettavissa ekat pahat paikat? Nyt oon norm act 2 puoles välis.


ENSIMMÄINE PAHA PAIKKA TAITAA TULLA ACT 2 INFERNO VAST

Quote (hartwall @ 12 Oct 2012 11:53)
nightmaren act 3 on ainakin aika kova hyppäys, samoin hellissä about jokainen act on melkoinen hyppy. Kuhan kattelet et sulla ei oo mitään yli 10ilevel pienempää gearia päällä niin pitäis olla suht helppoa ennen hellin act 4.


NO NM EI O KYL YHTÄÄ MIHINKÄÄ....SE MENEE PUTKEE JUOSTE KUTE NORMIKI

This post was edited by KUF on Oct 12 2012 02:59am
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 12 2012 03:02am
Quote (KUF @ 12 Oct 2012 10:58)
ENSIMMÄINE PAHA PAIKKA TAITAA TULLA ACT 2 INFERNO VAST



NO NM EI O KYL YHTÄÄ MIHINKÄÄ....SE MENEE PUTKEE JUOSTE KUTE NORMIKI


joo no act 2 vihut löi 80dmg, act 3 ne löi 300-700 et kyl se hyppy on mut ei mikään tappava.
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Oct 12 2012 03:48am
Vois kyllä kuukauden tauon jälkee vetää parit mf runnit, ai prkl ku ei oo nettii uudes kämpäs..
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 12 2012 08:05am
Quote (hartwall @ 12 Oct 2012 12:02)
joo no act 2 vihut löi 80dmg, act 3 ne löi 300-700 et kyl se hyppy on mut ei mikään tappava.


ET VAA OSAA SIIS.....

MEIKÄ OTTANU JOKA KERT KO TEHNY UKO NI JOKU 40LVL ENNE KO EES HARKINNU AH....SITTEKÄ TARTTE KO JOTAI 15K PER PALA TAVAROITA 'TILL 60LVL
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 12 2012 08:11am
Quote (KUF @ 12 Oct 2012 17:05)
ET VAA OSAA SIIS.....

MEIKÄ OTTANU JOKA KERT KO TEHNY UKO NI JOKU 40LVL ENNE KO EES HARKINNU AH....SITTEKÄ TARTTE KO JOTAI 15K PER PALA TAVAROITA 'TILL 60LVL


nii ku skippaat nii paljo packkeja + juokset häntä koipien välissä karkuu minkä kerkeet
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Oct 12 2012 08:19am
vittuko on kalliita ik setit
Go Back To Suomi Topic List
Prev1137138139140141306Next
Add Reply New Topic New Poll