d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1136137138139140306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 10 2012 12:05pm
Quote (UGsamu @ 10 Oct 2012 20:52)
146m meni kaupaks :)


lol
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold: 0.00
Oct 10 2012 12:16pm
Quote (Rzi @ Oct 10 2012 06:24pm)
1170 dps 294 dex 68crit oli siinä minkä myin 25m


Quote (UGsamu @ Oct 10 2012 08:52pm)
146m meni kaupaks :)


hih
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 10 2012 03:40pm
jospa sitä taas vaihtas charaa :D

vittu ku tekee nyt mieli archon wiziii :DDDDDDDDDD
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 11 2012 08:14am
TIPAHTI PITKÄST AIKAA JOTAI PASKAA ARVOKKAAMPAA....PERF STAR RUBY DISAIGNI
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 11 2012 09:09am
Quote (UGsamu @ 10 Oct 2012 23:40)
jospa sitä taas vaihtas charaa :D

vittu ku tekee nyt mieli archon wiziii :DDDDDDDDDD


siinä on muuten pelin tylsin buildi.
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold: 9,004.00
Oct 11 2012 09:51am
Quote (KUF @ 11 Oct 2012 17:14)
TIPAHTI PITKÄST AIKAA JOTAI PASKAA ARVOKKAAMPAA....PERF STAR RUBY DISAIGNI


Eipä nuo enää kovin kalliita ole softissa.
Ostin kaikki planit huvikseni ja meni jotain 15mil.
Member
Posts: 17,751
Joined: Sep 9 2006
Gold: 586.00
Oct 11 2012 10:55am
Quote (HardyTarget @ 11 Oct 2012 17:51)
Eipä nuo enää kovin kalliita ole softissa.
Ostin kaikki planit huvikseni ja meni jotain 15mil.


Jep mä kanssa ihmettelin ku tippu perf amethyst plani ja halpaa ku saippua...
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold: 6.67
Warn: 30%
Oct 11 2012 12:28pm
Quote (HardyTarget @ 11 Oct 2012 18:51)
Eipä nuo enää kovin kalliita ole softissa.
Ostin kaikki planit huvikseni ja meni jotain 15mil.


HC MAKSAA TOIKI VIEL PIKKASE VAJAA 4MILLIÄ :E
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 11 2012 02:08pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64848824&f=176

Kellään mitään hajua mitä tosta vois saada?
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 11 2012 02:10pm
Quote (Elmeri @ 11 Oct 2012 23:08)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64848824&f=176

Kellään mitään hajua mitä tosta vois saada?


veikkaan että muutaman millin
Go Back To Suomi Topic List
Prev1136137138139140306Next
Add Reply New Topic New Poll