☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 - Thread
Prev
1
136
137
138
139
140
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84381
Replies: 3058
Track Topic
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1371
Oct 10 2012 12:05pm
Quote (UGsamu @ 10 Oct 2012 20:52)
146m meni kaupaks
lol
Ehmed
Member
Posts: 141
Joined: May 15 2012
Gold
:
0.00
#1372
Oct 10 2012 12:16pm
Quote (Rzi @ Oct 10 2012 06:24pm)
1170 dps 294 dex 68crit oli siinä minkä myin 25m
Quote (UGsamu @ Oct 10 2012 08:52pm)
146m meni kaupaks
hih
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1373
Oct 10 2012 03:40pm
jospa sitä taas vaihtas charaa
vittu ku tekee nyt mieli archon wiziii :DDDDDDDDDD
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#1374
Oct 11 2012 08:14am
TIPAHTI PITKÄST AIKAA JOTAI PASKAA ARVOKKAAMPAA....PERF STAR RUBY DISAIGNI
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1375
Oct 11 2012 09:09am
Quote (UGsamu @ 10 Oct 2012 23:40)
jospa sitä taas vaihtas charaa
vittu ku tekee nyt mieli archon wiziii :DDDDDDDDDD
siinä on muuten pelin tylsin buildi.
HardyTarget
Member
Posts: 70,577
Joined: Dec 17 2005
Gold
:
9,004.00
#1376
Oct 11 2012 09:51am
Quote (KUF @ 11 Oct 2012 17:14)
TIPAHTI PITKÄST AIKAA JOTAI PASKAA ARVOKKAAMPAA....PERF STAR RUBY DISAIGNI
Eipä nuo enää kovin kalliita ole softissa.
Ostin kaikki planit huvikseni ja meni jotain 15mil.
KokkiIII
Member
Posts: 17,751
Joined: Sep 9 2006
Gold
:
586.00
#1377
Oct 11 2012 10:55am
Quote (HardyTarget @ 11 Oct 2012 17:51)
Eipä nuo enää kovin kalliita ole softissa.
Ostin kaikki planit huvikseni ja meni jotain 15mil.
Jep mä kanssa ihmettelin ku tippu perf amethyst plani ja halpaa ku saippua...
KUF
Member
Posts: 10,000
Joined: May 24 2010
Gold
:
6.67
Warn: 30%
#1378
Oct 11 2012 12:28pm
Quote (HardyTarget @ 11 Oct 2012 18:51)
Eipä nuo enää kovin kalliita ole softissa.
Ostin kaikki planit huvikseni ja meni jotain 15mil.
HC MAKSAA TOIKI VIEL PIKKASE VAJAA 4MILLIÄ :E
Elmeri
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold
:
8,419.00
#1379
Oct 11 2012 02:08pm
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64848824&f=176
Kellään mitään hajua mitä tosta vois saada?
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1380
Oct 11 2012 02:10pm
Quote (Elmeri @ 11 Oct 2012 23:08)
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64848824&f=176
Kellään mitään hajua mitä tosta vois saada?
veikkaan että muutaman millin
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
136
137
138
139
140
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact