d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1134135136137138306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 9 2012 09:52am
Quote (Rzi @ 9 Oct 2012 17:31)
ei vaan oo mahollista


Tyhmä se on joka maksaa eikä se kuka myy ;)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 9 2012 09:53am
Quote (Elmeri @ 9 Oct 2012 18:52)
Tyhmä se on joka maksaa eikä se kuka myy ;)


buyout on kumminki reulusti alempi
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 9 2012 10:11am
Quote (Rzi @ Oct 9 2012 06:31pm)
ei vaan oo mahollista


käyppä kattoo noilla kriteereillä ja dps oliki vaa 1292

ei lue starting bid 120 vaan current bid ;)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 9 2012 10:16am
Quote (UGsamu @ 9 Oct 2012 18:02)
kuulemma 120m biddattu siihe atm


ai nii joo tuo luin väärin :rofl: mutta aika kovaa hintaa on

This post was edited by Rzi on Oct 9 2012 10:17am
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 9 2012 02:24pm


Tollane tipahti
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 9 2012 02:45pm
Quote (Saimoz @ 9 Oct 2012 23:24)
http://i46.tinypic.com/2u9h1g2.png

Tollane tipahti


Ebin, heti perään tipahti Blackthornen chesti
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 9 2012 02:56pm
Quote (Saimoz @ 9 Oct 2012 23:24)
http://i46.tinypic.com/2u9h1g2.png

Tollane tipahti


voin ottaa

Quote (hartwall @ 9 Oct 2012 16:30)
tarjoon millin (ku ei enempää oo)


35 milliä on biddi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 9 2012 03:00pm
Quote (Saimoz @ 9 Oct 2012 23:24)
http://i46.tinypic.com/2u9h1g2.png

Tollane tipahti


ootko myymässä? mitä hintaa meinasit?
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold: 1,100.00
Oct 9 2012 03:03pm
Quote (Rzi @ 10 Oct 2012 00:00)
ootko myymässä? mitä hintaa meinasit?


Käytän sitä, mutta on se myynnissäki. 100 miljoonasta alkaa hinta, http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64832531&f=176
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 9 2012 03:17pm
Quote (Saimoz @ 10 Oct 2012 00:03)
Käytän sitä, mutta on se myynnissäki. 100 miljoonasta alkaa hinta, http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64832531&f=176


juu. onha tuolla ah puolet kalliimmalla mutta ei mee kaupaks
Go Back To Suomi Topic List
Prev1134135136137138306Next
Add Reply New Topic New Poll