☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 - Thread
Prev
1
134
135
136
137
138
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84384
Replies: 3058
Track Topic
Elmeri
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold
:
8,419.00
#1351
Oct 9 2012 09:52am
Quote (Rzi @ 9 Oct 2012 17:31)
ei vaan oo mahollista
Tyhmä se on joka maksaa eikä se kuka myy
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1352
Oct 9 2012 09:53am
Quote (Elmeri @ 9 Oct 2012 18:52)
Tyhmä se on joka maksaa eikä se kuka myy
buyout on kumminki reulusti alempi
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1353
Oct 9 2012 10:11am
Quote (Rzi @ Oct 9 2012 06:31pm)
ei vaan oo mahollista
käyppä kattoo noilla kriteereillä ja dps oliki vaa 1292
ei lue starting bid 120 vaan current bid
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1354
Oct 9 2012 10:16am
Quote (UGsamu @ 9 Oct 2012 18:02)
kuulemma 120m biddattu siihe atm
ai nii joo tuo luin väärin
mutta aika kovaa hintaa on
This post was edited by Rzi on Oct 9 2012 10:17am
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#1355
Oct 9 2012 02:24pm
Tollane tipahti
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#1356
Oct 9 2012 02:45pm
Quote (Saimoz @ 9 Oct 2012 23:24)
http://i46.tinypic.com/2u9h1g2.png
Tollane tipahti
Ebin, heti perään tipahti Blackthornen chesti
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1357
Oct 9 2012 02:56pm
Quote (Saimoz @ 9 Oct 2012 23:24)
http://i46.tinypic.com/2u9h1g2.png
Tollane tipahti
voin ottaa
Quote (hartwall @ 9 Oct 2012 16:30)
tarjoon millin (ku ei enempää oo)
35 milliä on biddi
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1358
Oct 9 2012 03:00pm
Quote (Saimoz @ 9 Oct 2012 23:24)
http://i46.tinypic.com/2u9h1g2.png
Tollane tipahti
ootko myymässä? mitä hintaa meinasit?
Saimoz
Member
Posts: 22,362
Joined: Feb 9 2006
Gold
:
1,100.00
#1359
Oct 9 2012 03:03pm
Quote (Rzi @ 10 Oct 2012 00:00)
ootko myymässä? mitä hintaa meinasit?
Käytän sitä, mutta on se myynnissäki. 100 miljoonasta alkaa hinta,
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64832531&f=176
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1360
Oct 9 2012 03:17pm
Quote (Saimoz @ 10 Oct 2012 00:03)
Käytän sitä, mutta on se myynnissäki. 100 miljoonasta alkaa hinta,
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=64832531&f=176
juu. onha tuolla ah puolet kalliimmalla mutta ei mee kaupaks
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
134
135
136
137
138
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact