Quote (EreKaiser @ 4 Dec 2012 01:32)
Tunnen kyl

iha rento sälli - välillä vähän överiks menee ton näyttämishalun suhteen (esim. BB)
eiks bb maksanu sen vuokria? tai sit se alivuokras pimeesti

joo ihme sälli kyllä. yrittäny popittaa mun kanssa kilpaa mut meitin popit vie aina
