d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1133134135136137306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 8 2012 03:31pm
Manticore
1294dps
250dex
77crit
1soc

paljonkoha sais? (kaverille tippu)
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 8 2012 03:33pm
Quote (UGsamu @ 9 Oct 2012 00:31)
Manticore
1294dps
250dex
77crit
1soc

paljonkoha sais? (kaverille tippu)


enemmä ku 25 milliä koska myin huonommalla dexillä ja dps jotai 25 milliä
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 8 2012 05:16pm
The Fist of Az'Turrasq droppas.. huono rolli tosin siitäkin..

E. jos jollain halukkuutta act 3 farmiin niin voi tulla mukaan


This post was edited by Elmeri on Oct 8 2012 05:19pm
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold: 5,739.04
Oct 8 2012 05:50pm
Quote (Elmeri @ Oct 9 2012 01:16am)
The Fist of Az'Turrasq droppas.. huono rolli tosin siitäkin..

E. jos jollain halukkuutta act 3 farmiin niin voi tulla mukaan


mikä char? en tajuu miks porukka ettii farmii kavereita eikä sano omaa charrua.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Oct 8 2012 06:03pm
Quote (do_NaUKI @ 9 Oct 2012 01:50)
mikä char? en tajuu miks porukka ettii farmii kavereita eikä sano omaa charrua.


wizardi http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kurko-2928/hero/10042163
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold: 13,052.02
Oct 8 2012 06:39pm
Quote (Elmeri @ Oct 9 2012 02:16am)
The Fist of Az'Turrasq droppas.. huono rolli tosin siitäkin..

E. jos jollain halukkuutta act 3 farmiin niin voi tulla mukaan


lisäilin..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/mozhi-2969/hero/4326104
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 9 2012 06:20am
random runi ja tal armori. low int 120 ja 270 vitaa. liekkö mitään saa
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 9 2012 07:30am
Quote (Rzi @ 9 Oct 2012 14:20)
random runi ja tal armori. low int 120 ja 270 vitaa. liekkö mitään saa


tarjoon millin (ku ei enempää oo)
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 9 2012 09:02am
Quote (Rzi @ Oct 9 2012 12:33am)
enemmä ku 25 milliä koska myin huonommalla dexillä ja dps jotai 25 milliä


kuulemma 120m biddattu siihe atm
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 9 2012 09:31am
Quote (UGsamu @ 9 Oct 2012 18:02)
kuulemma 120m biddattu siihe atm


ei vaan oo mahollista
Go Back To Suomi Topic List
Prev1133134135136137306Next
Add Reply New Topic New Poll