☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Diablo 3 - Thread
Prev
1
133
134
135
136
137
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 84388
Replies: 3058
Track Topic
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1341
Oct 8 2012 03:31pm
Manticore
1294dps
250dex
77crit
1soc
paljonkoha sais? (kaverille tippu)
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1342
Oct 8 2012 03:33pm
Quote (UGsamu @ 9 Oct 2012 00:31)
Manticore
1294dps
250dex
77crit
1soc
paljonkoha sais? (kaverille tippu)
enemmä ku 25 milliä koska myin huonommalla dexillä ja dps jotai 25 milliä
Elmeri
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold
:
8,419.00
#1343
Oct 8 2012 05:16pm
The Fist of Az'Turrasq droppas.. huono rolli tosin siitäkin..
E. jos jollain halukkuutta act 3 farmiin niin voi tulla mukaan
This post was edited by Elmeri on Oct 8 2012 05:19pm
do_NaUKI
Member
Posts: 107,605
Joined: Feb 21 2012
Gold
:
5,739.04
#1344
Oct 8 2012 05:50pm
Quote (Elmeri @ Oct 9 2012 01:16am)
The Fist of Az'Turrasq droppas.. huono rolli tosin siitäkin..
E. jos jollain halukkuutta act 3 farmiin niin voi tulla mukaan
mikä char? en tajuu miks porukka ettii farmii kavereita eikä sano omaa charrua.
Elmeri
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold
:
8,419.00
#1345
Oct 8 2012 06:03pm
Quote (do_NaUKI @ 9 Oct 2012 01:50)
mikä char? en tajuu miks porukka ettii farmii kavereita eikä sano omaa charrua.
wizardi
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kurko-2928/hero/10042163
Grandy
Member
Posts: 23,855
Joined: Oct 10 2007
Gold
:
13,052.02
#1346
Oct 8 2012 06:39pm
Quote (Elmeri @ Oct 9 2012 02:16am)
The Fist of Az'Turrasq droppas.. huono rolli tosin siitäkin..
E. jos jollain halukkuutta act 3 farmiin niin voi tulla mukaan
lisäilin..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/mozhi-2969/hero/4326104
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1347
Oct 9 2012 06:20am
random runi ja tal armori. low int 120 ja 270 vitaa. liekkö mitään saa
hartwall
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold
:
620.96
#1348
Oct 9 2012 07:30am
Quote (Rzi @ 9 Oct 2012 14:20)
random runi ja tal armori. low int 120 ja 270 vitaa. liekkö mitään saa
tarjoon millin (ku ei enempää oo)
UGsamu
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 20%
#1349
Oct 9 2012 09:02am
Quote (Rzi @ Oct 9 2012 12:33am)
enemmä ku 25 milliä koska myin huonommalla dexillä ja dps jotai 25 milliä
kuulemma 120m biddattu siihe atm
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#1350
Oct 9 2012 09:31am
Quote (UGsamu @ 9 Oct 2012 18:02)
kuulemma 120m biddattu siihe atm
ei vaan oo mahollista
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
133
134
135
136
137
306
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact