d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 3 - Thread
Prev1132133134135136306Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,807
Joined: Jul 23 2007
Gold: 12,890.00
Oct 6 2012 01:06pm
PTR:ltä, "Legendary drop rate has been doubled" :thumbsup:

Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Oct 6 2012 01:16pm
Quote (greever @ 6 Oct 2012 22:06)
PTR:ltä, "Legendary drop rate has been doubled"  :thumbsup:

http://i47.tinypic.com/t5htnb.jpg


kohta on kaikilla yyber kamat
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 7 2012 11:36am
Quote (Rzi @ 6 Oct 2012 21:16)
kohta on kaikilla yyber kamat


oliski
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 7 2012 05:18pm
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kapa-1678/hero/20487800

tulee viel zuni chesti ja joku mukava hattu kuha menee itumeita kaupaks
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 7 2012 05:20pm
Quote (UGsamu @ Oct 8 2012 02:18am)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kapa-1678/hero/20487800

tulee viel zuni chesti ja joku mukava hattu kuha menee itumeita kaupaks


armori ja hattu on tosiaan vaa väliaikasia :) armori varsinki, piti vaa ostaa joku paska enneku menee itemit kaupaks
Member
Posts: 10,053
Joined: Apr 5 2008
Gold: 620.96
Oct 8 2012 06:32am
Quote (UGsamu @ 8 Oct 2012 01:20)
armori ja hattu on tosiaan vaa väliaikasia :) armori varsinki, piti vaa ostaa joku paska enneku menee itemit kaupaks


mitä noi sun resistit on
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 8 2012 06:54am
Quote (hartwall @ Oct 8 2012 03:32pm)
mitä noi sun resistit on


500pintaa ja kuha saa pari m lisää ahsta ni jotai 600+
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 8 2012 06:55am
Quote (UGsamu @ Oct 8 2012 03:54pm)
500pintaa ja kuha saa pari m lisää ahsta ni jotai 600+


ja eipä niitä sen enempää tartti :)
Member
Posts: 839
Joined: Jul 17 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Oct 8 2012 07:06am
nyt on uus chesti ;) 32,5m makso vaa
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Oct 8 2012 02:45pm


pitäs tietää moiselle jörsbälle arvo kun ah:ssa ei näyttäny olevan korkeella armorilla olevia
itellä ei oo mitään käsitystä noista dh kamoista
Go Back To Suomi Topic List
Prev1132133134135136306Next
Add Reply New Topic New Poll