d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Ladder Reset !!! > Zomg Omg Omg Trolololo
Prev1121314
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,681
Joined: Aug 2 2010
Gold: 44.55
Nov 14 2012 01:02am
Quote (Mutu @ Nov 13 2012 06:43pm)
Kertokaas miksi se Nokia on nyt niin perseestä? Itellä lumia 800 ja aina ollut Nokioita ja pelkkää hyvää. Lumian ainoo paska on vitun Zune=mikälie se iphonen oma paska.


Ei ole nokia persiistä eikä samsungikaan. Mut ite käyttäny applee jo monta vuotta ni kaikki vaan toimii yhteen nii hyvi. Itseasiassa toivon että uusi lumia pesee kaikki muut puhelimet myynnilla ja muil ominaisuuksilla. Mutta en siltikään enää koskaan tuu ostaa muita puhelimia kun i:llä alkavaa.
Member
Posts: 22,067
Joined: Jun 23 2007
Gold: 60.01
Nov 14 2012 03:09am
Quote (Rocko @ 14 Nov 2012 03:44)
ez #1. mites softit? räplläättä munianne normin den of evilissä? :)

http://i47.tinypic.com/2qk6t52.jpg


hehahehahe!

Jani ja ville jääny vähä :C
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Nov 14 2012 06:36am
Quote (tolppa @ 13 Nov 2012 20:26)
Olit sanomas iphone menee noitte kaikkien edelle?

nokioitten edelle? niinhän mä just sanoin :)
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314
Add Reply New Topic New Poll