Quote (Mutu @ Nov 13 2012 06:43pm)
Kertokaas miksi se Nokia on nyt niin perseestä? Itellä lumia 800 ja aina ollut Nokioita ja pelkkää hyvää. Lumian ainoo paska on vitun Zune=mikälie se iphonen oma paska.
Ei ole nokia persiistä eikä samsungikaan. Mut ite käyttäny applee jo monta vuotta ni kaikki vaan toimii yhteen nii hyvi. Itseasiassa toivon että uusi lumia pesee kaikki muut puhelimet myynnilla ja muil ominaisuuksilla. Mutta en siltikään enää koskaan tuu ostaa muita puhelimia kun i:llä alkavaa.