d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuin Lamee > Olla Softi? :dd
Prev1121314
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Aug 24 2012 12:36pm


UNOHDA UNELMAS, OLLAAN TÄÄ ILTA VAAN
ÄLÄ VAADI MULTA ENEMPÄÄ!
HAUTAA NOI TOIVEES POIS, NE MULLE LIIKAA OIS

<3

Omistan kynylle tän. Leuka rintaa vasten ja kohti uusia pettymyksiä, ei vaa älä mies murehdi, täs maailmassa on naisia joita et oo vielä tavannukaan. Ole onnellinen siitä että saat vielä heilua villinä ja vapaana :)
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 24 2012 12:55pm
Quote (Rumilus @ 24 Aug 2012 21:36)
http://www.youtube.com/watch?v=_cXYY17rvyI

UNOHDA UNELMAS, OLLAAN TÄÄ ILTA VAAN
ÄLÄ VAADI MULTA ENEMPÄÄ!
HAUTAA NOI TOIVEES POIS, NE MULLE LIIKAA OIS

<3

Omistan kynylle tän. Leuka rintaa vasten ja kohti uusia pettymyksiä, ei vaa älä mies murehdi, täs maailmassa on naisia joita et oo vielä tavannukaan. Ole onnellinen siitä että saat vielä heilua villinä ja vapaana :)


mee roskiin su paskamusiiki kans
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Aug 25 2012 04:01am
A moment of silence for all our brothers in the Friendzone
Member
Posts: 719
Joined: Jan 16 2006
Gold: 24.46
Aug 25 2012 08:33am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314
Add Reply New Topic New Poll