d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Nyt Pelataan Dayz > Tulkee Heterot Pelaan
Prev1121314151641Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,636
Joined: Nov 5 2006
Gold: 186.67
Aug 6 2012 11:14am
Kehtaaks joku antaa ohjeita miten asennan/hommaan ton pelin, vaikuttaa ihan hienolta peliltä, ite liian käsi tollaseen :(
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 6 2012 11:59am
Quote (kyny91 @ 6 Aug 2012 20:14)
Kehtaaks joku antaa ohjeita miten asennan/hommaan ton pelin, vaikuttaa ihan hienolta peliltä, ite liian käsi tollaseen :(


ite kokeilin kans. latasin sen dayz jutun. mut vissii se on joku moodi johki toiseen peliin tjsp eli pitää lataa joku toinen peli ja moodaa se dayz tjsp :D ISO INFO KYL
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 6 2012 12:02pm
Quote (kyny91 @ Aug 6 2012 08:14pm)
Kehtaaks joku antaa ohjeita miten asennan/hommaan ton pelin, vaikuttaa ihan hienolta peliltä, ite liian käsi tollaseen :(


ostat arma 2: combined operations, eli http://store.steampowered.com/sub/4639/ ton paketin joka sisältää arma2 ja sen lisärin.. sit pitää ladata dayz netistä, joka on ilmanen
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Aug 6 2012 12:03pm
Quote (OjjiLol @ 6 Aug 2012 21:02)
ostat arma 2: combined operations, eli http://store.steampowered.com/sub/4639/ ton paketin joka sisältää arma2 ja sen lisärin.. sit pitää ladata dayz netistä, joka on ilmanen


eikö tota saa ostettua




siis ostettua

:D
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 6 2012 12:09pm
en usko että saa noita antihack ohjelmii toimii ostetus versios, voin olla väärässä
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 6 2012 12:14pm
Quote (Rocko @ 5 Aug 2012 21:25)
http://mcgroin.wippiespace.com/Kuvat/jur1-lentaa.gif

:D


Pelatkaa sitä vitun armorya ekaks!


Quote (PMS @ 6 Aug 2012 20:03)
siis ostettua

:D


Ei, tarvii Operation Arrowheadin oikean version. Eli vähintään ~15€

This post was edited by BloodStream on Aug 6 2012 12:15pm
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 6 2012 04:00pm
raiskattiin stary + NW kavereiden kanssa. saldona ihan hyvät lotit. huomenna uusiks.
Member
Posts: 37,006
Joined: Jun 23 2007
Gold: 20.00
Aug 7 2012 04:03am
joku survivor sai maistaa mun AWS:n kuteja. kyttäs heli crashillä. näin sen helposti lämpökameralle, kiersin selkään ja rei'itin täyteen lyijyä. ihan hyvä 4/5.
Member
Posts: 9,022
Joined: May 10 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Aug 7 2012 06:30am
Kuolin saatana :( Harmittaa kun tuo soldier skin meni samalla kertaa.

Ei muuta kun uutta putkeen vaan.
Member
Posts: 2,741
Joined: Apr 9 2010
Gold: 216.01
Aug 7 2012 09:14am
Day-Z officially goes standalone
http://dayzdev.tumblr.com/post/28904791570/the-end-of-the-beginning

The project will follow the Minecraft development model; fast iterations with the community alpha available for a heavily discounted price.

This post was edited by OjjiLol on Aug 7 2012 09:15am
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314151641Next
Add Reply New Topic New Poll