d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Torchlight 2
Prev1121314151621Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 14 2012 06:41pm
Quote (Rzi @ 15 Sep 2012 03:40)
vitut hakkaa


voisit joskus olla rehellinen itelles. tollasis skillaaminen ja statsaaminen iso osa pvm :P
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 14 2012 06:44pm
Quote (Affii @ 15 Sep 2012 03:41)
voisit joskus olla rehellinen itelles. tollasis skillaaminen ja statsaaminen iso osa pvm :P


voi jeesus. sitäpaitsi on pelejä joissa voi skillata ja statsata jotka pieksee tommoset torchlightit mennen tullen
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 14 2012 06:45pm
Quote (Rzi @ 15 Sep 2012 03:44)
voi jeesus. sitäpaitsi on pelejä joissa voi skillata ja statsata jotka pieksee tommoset torchlightit mennen tullen


ai joku path of exile? XD

musat on sentää täs uelmenin laatua <3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 14 2012 06:48pm
Quote (Affii @ 15 Sep 2012 03:45)
ai joku path of exile? XD

musat on sentää täs uelmenin laatua <3


onko sen pakko olla online? ennemmi pelaan singlee joka on 100 kertaa parempi ku multiplayer joka ei ole hyvä
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 14 2012 06:50pm
Quote (Rzi @ 15 Sep 2012 03:48)
onko sen pakko olla online? ennemmi pelaan singlee joka on 100 kertaa parempi ku multiplayer joka ei ole hyvä


miks sit pelaat d3? :D

juu online ofc, d2 vähä kuollu pvm niin pitää katella uutta peliä, tl2 on jo ostettu joten en oo vaihtamas peliä :D
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 06:52pm
Quote (Affii @ 15 Sep 2012 03:50)
miks sit pelaat d3? :D

juu online ofc, d2 vähä kuollu pvm niin pitää katella uutta peliä, tl2 on jo ostettu joten en oo vaihtamas peliä :D


roskii ja osta d3
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 14 2012 06:54pm
Quote (Affii @ 15 Sep 2012 03:50)
miks sit pelaat d3? :D

juu online ofc, d2 vähä kuollu pvm niin pitää katella uutta peliä, tl2 on jo ostettu joten en oo vaihtamas peliä :D


d3 on hyvä
Member
Posts: 3,490
Joined: Jan 8 2012
Gold: 1.14
Sep 14 2012 06:55pm
Quote (Rzi @ 15 Sep 2012 03:54)
d3 on hyvä


ei mun makuu niin hyvä mitä tl2
Member
Posts: 15,863
Joined: Sep 11 2008
Gold: 128.45
Warn: 80%
Sep 14 2012 06:57pm
Quote (Affii @ 15 Sep 2012 03:55)
ei mun makuu niin hyvä mitä tl2


sehän tulee vast kauppoihi torstaina. mistä tiedät
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Sep 14 2012 06:58pm
esimerkiks d2 stattaamine ja skillaamine ei tuonu yhtään enempää siihen peliin lisää mitä d3 systeemi

This post was edited by Rzi on Sep 14 2012 06:58pm
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314151621Next
Add Reply New Topic New Poll