d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Topic Per D3 Löydöt
Prev1121314151625Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 10 2012 05:23pm
Quote (CeePee @ 10 Jun 2012 23:50)
KABOOSH Monkille posahti uus ase Siegebreaker farmista :D

http://i47.tinypic.com/33comsg.png


infernon siegeltä?
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 10 2012 11:17pm
Quote (Rzi @ Jun 11 2012 01:23am)
infernon siegeltä?


ofc
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 11 2012 08:28am
Quote (Rzi @ 11 Jun 2012 01:23)
infernon siegeltä?


Ofc, se on tosi helppo farmata soolonaki.

Elitet sen jälkee vaa alkaa 3 shottimaan 10k+ fireballeilla et tarviin enemmän ressuja. Katotaa sitte ku lähemmäs 900+ miten sujuu.
Member
Posts: 8,319
Joined: Apr 3 2007
Gold: 8,419.00
Jun 11 2012 10:46am
Eilen löyty tunnin sisää 2 Legendarya :D

Lidless wall ( shield ) ja death's mantelil ( shouldersit )

This post was edited by Elmeri on Jun 11 2012 10:46am
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 11 2012 11:08am
Quote (CeePee @ 11 Jun 2012 17:28)
Ofc, se on tosi helppo farmata soolonaki.

Elitet sen jälkee vaa alkaa 3 shottimaan 10k+ fireballeilla et tarviin enemmän ressuja. Katotaa sitte ku lähemmäs 900+ miten sujuu.


kuulemma siege nerffattu ja ei droppaa mitään laadukasta enää
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 11 2012 11:47am
Quote (Rzi @ 11 Jun 2012 19:08)
kuulemma siege nerffattu ja ei droppaa mitään laadukasta enää


Mitäs toi miekka sitten just on :D
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 11 2012 11:50am
Quote (CeePee @ 11 Jun 2012 20:47)
Mitäs toi miekka sitten just on :D


joku älytön munkki
Member
Posts: 31,130
Joined: Jul 18 2007
Gold: 4.97
Jun 11 2012 11:52am
Quote (Rzi @ 11 Jun 2012 19:50)
joku älytön munkki


Sanoit kyllä ettei droppaa _mitään_ laadukasta
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Jun 11 2012 12:06pm
Quote (CeePee @ 11 Jun 2012 20:52)
Sanoit kyllä ettei droppaa _mitään_ laadukasta


no kai jollekki 1% sit droppa pilkun nussija
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
Jun 11 2012 12:16pm
Quote (Rzi @ Jun 11 2012 08:06pm)
no kai jollekki 1% sit droppa pilkun nussija


VALEHTELIJA
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314151625Next
Add Reply New Topic New Poll