Quote (CeePee @ 11 Jun 2012 17:28)
Ofc, se on tosi helppo farmata soolonaki.
Elitet sen jälkee vaa alkaa 3 shottimaan 10k+ fireballeilla et tarviin enemmän ressuja. Katotaa sitte ku lähemmäs 900+ miten sujuu.
kuulemma siege nerffattu ja ei droppaa mitään laadukasta enää