d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Kuntosali
Prev1121314151629Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Feb 4 2012 10:27am
Quote (Artus @ 4 Feb 2012 19:11)
maidossa ei nyt hirveesti proteiinia ole.


On siinä riittävän paljon. Puol litraa per ateria on hyvin helppoa.

Quote (Playrasia @ 4 Feb 2012 19:07)
Juu, sillä pääsee jo pitkälle että jättää kaikki vaaleat paskat pois ja juo paljon maitoa.


Melkein kirjoitin "lisää maitoa", mutten tehnytkään :lol:

This post was edited by sevlo on Feb 4 2012 10:27am
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Feb 4 2012 10:31am
Quote (Playrasia @ 4 Feb 2012 18:07)
Juu, sillä pääsee jo pitkälle että jättää kaikki vaaleat paskat pois ja juo paljon maitoa.


niinhä sillä pääsee mut karsii samointei kunnolla.. tein nyt muutoksia toho ja jätin pois herne maissi paprikan ku se vaa on ihan saatanan pahaa.. :D mielummin salaattii / sama juuressekotus...

€: nii ja ku Artus sano tota et maidos ei ole proteiinia tarpeeks tms...

Valio Plus Rasvaton maito:
5g proteiinia
4,9g hiilareita
170kJ | 40kcal

tota hiilariosaa aika harva ottaa huomioon kun ne dieettaa tms loppupeleis.. siks vesi onkin parempaa, mut ite tykkään maidosta, tosin käytän sitä vaan aamupuuros nykyään..

This post was edited by Tricktrick on Feb 4 2012 10:33am
Member
Posts: 50,123
Joined: Dec 23 2007
Gold: 1,964.66
Feb 4 2012 10:46am
Quote (Tricktrick @ 4 Feb 2012 18:31)
niinhä sillä pääsee mut karsii samointei kunnolla.. tein nyt muutoksia toho ja jätin pois herne maissi paprikan ku se vaa on ihan saatanan pahaa.. :D mielummin salaattii / sama juuressekotus...

€: nii ja ku Artus sano tota et maidos ei ole proteiinia tarpeeks tms...

Valio  Plus Rasvaton maito:
5g proteiinia
4,9g hiilareita
170kJ | 40kcal

tota hiilariosaa aika harva ottaa huomioon kun ne dieettaa tms loppupeleis.. siks vesi onkin parempaa, mut ite tykkään maidosta, tosin käytän sitä vaan aamupuuros nykyään..

no nii valio plus, siinä onki puolet enemmän.

raejuustoa 200g = litran verran normaalia maitoa
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Feb 4 2012 11:07am
ihme tähtitieteilyy taas vaihteeks..
Member
Posts: 12,566
Joined: Sep 15 2009
Gold: 0.00
Feb 4 2012 11:16am
Quote (Artus @ 4 Feb 2012 19:46)
raejuustoa 200g = litran verran normaalia maitoa


Maito on halpaa ja litra päivässä on pala kakkua.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 4 2012 01:45pm
Quote (kerpele @ 4 Feb 2012 18:07)
ihme tähtitieteilyy taas vaihteeks..


THIS.
Member
Posts: 19,540
Joined: Jun 25 2008
Gold: 4.46
Feb 4 2012 01:47pm
Siis vittu oikeesti hajottaa tää touhu.
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
Feb 4 2012 02:24pm
Quote (Tricktrick @ 2 Feb 2012 08:41)
nonii täl viikol päästy puntille. lättään tähä ny meikän uuden ruokavalion ja kertokaa mitä ootte mieltä. huom. teidän mielipiteet ei tule vaikuttamaan kuitenkaan.

klo 7/8 aamupala:
2kananmunan valkuaista
30g kaura&ruis nalle ryynejä josta puuro

klo10 lounas1:
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo12 lounas2:
200g tonnikala
200g herne-maissi-paprika

klo15 lounas3: <-- 3 päivää tätä esim ma,ti,ke ja torstaina (tänään) on rehujen tilalla 75g täysjyväriisiä --> estetään ns. ketoosiin meneminen. --> jatkuu taas 3pvä rehuilla ja neljäs riisillä.. tajuutte varmaa.
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo18:30 puntin jälkeen
1 banaani
whey80 1dl+4dl vettä (annostuksen mukaan)

klo19:30 illallinen :3
200g ehrmann maitorahka + mehukeittoo makua muuttamaan

klo21:30
200g rasvaton raejuusto (kumia <3)

mitäs ootte mieltä ?


vaikuttaa jo aika totiselta ja vittumaiselta ku samaa ruokaa koko aja. söisit sentää kalaa ja marjoja myös
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Feb 4 2012 02:29pm
Quote (Tricktrick @ 2 Feb 2012 08:41)
nonii täl viikol päästy puntille. lättään tähä ny meikän uuden ruokavalion ja kertokaa mitä ootte mieltä. huom. teidän mielipiteet ei tule vaikuttamaan kuitenkaan.

klo 7/8 aamupala:
2kananmunan valkuaista
30g kaura&ruis nalle ryynejä josta puuro

klo10 lounas1:
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo12 lounas2:
200g tonnikala
200g herne-maissi-paprika

klo15 lounas3: <-- 3 päivää tätä esim ma,ti,ke ja torstaina (tänään) on rehujen tilalla 75g täysjyväriisiä --> estetään ns. ketoosiin meneminen. --> jatkuu taas 3pvä rehuilla ja neljäs riisillä.. tajuutte varmaa.
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta

klo18:30 puntin jälkeen
1 banaani
whey80 1dl+4dl vettä (annostuksen mukaan)

klo19:30 illallinen :3
200g ehrmann maitorahka + mehukeittoo makua muuttamaan

klo21:30
200g rasvaton raejuusto (kumia <3)

mitäs ootte mieltä ?

missä helvetissä sä oot töissä, kerta sulla on kolmesti työaika lounastauko
Member
Posts: 8,810
Joined: Aug 3 2008
Gold: 190.00
Feb 5 2012 06:47am
Quote (Rzi @ 4 Feb 2012 22:24)
vaikuttaa jo aika totiselta ja vittumaiselta ku samaa ruokaa koko aja. söisit sentää kalaa ja marjoja myös


onha tuolla kalaa, siis kissanruokaa.

Quote (Napi @ 4 Feb 2012 22:29)
missä helvetissä sä oot töissä, kerta sulla on kolmesti työaika lounastauko


olen opiskelija, syön tauoilla.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314151629Next
Add Reply New Topic New Poll