nonii täl viikol päästy puntille. lättään tähä ny meikän uuden ruokavalion ja kertokaa mitä ootte mieltä. huom. teidän mielipiteet ei tule vaikuttamaan kuitenkaan.
klo 7/8 aamupala:
2kananmunan valkuaista
30g kaura&ruis nalle ryynejä josta puuro
klo10 lounas1:
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta
klo12 lounas2:
200g tonnikala
200g herne-maissi-paprika
klo15 lounas3:

3 päivää tätä esim ma,ti,ke ja torstaina (tänään) on rehujen tilalla 75g täysjyväriisiä

estetään ns. ketoosiin meneminen.

jatkuu taas 3pvä rehuilla ja neljäs riisillä.. tajuutte varmaa.
200g kanaa
200g kukkakaali-parsakaali-porkkana sekotusta
klo18:30 puntin jälkeen
1 banaani
whey80 1dl+4dl vettä (annostuksen mukaan)
klo19:30 illallinen :3
200g ehrmann maitorahka + mehukeittoo makua muuttamaan
klo21:30
200g rasvaton raejuusto (kumia <3)
mitäs ootte mieltä ?
vaikuttaa jo aika totiselta ja vittumaiselta ku samaa ruokaa koko aja. söisit sentää kalaa ja marjoja myös