d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Diablo 1 > Keskustelua Klassikosta 90-luvulta
Prev1121314
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 172
Joined: Aug 9 2011
Gold: 0.00
Warn: 10%
Sep 2 2011 02:03pm
Quote (moi @ Aug 27 2011 04:54pm)
en oo pelannu


Kehtaat myöntää? Häpeä :angry:
Member
Posts: 6,976
Joined: Oct 27 2005
Gold: 24,195.00
Sep 3 2011 11:27am
Modattuna alottelin taas hakkaamaan, The hell rokkaa.
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314
Add Reply New Topic New Poll