☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Suomi
> Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev
1
12
13
14
15
16
74
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 13777
Replies: 735
Track Topic
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#131
May 7 2011 01:12am
Quote (Rzi @ May 7 2011 12:59am)
eikö kannattas jättää väliin tuon tyyppiset leffat jotka on omassa genressään sitä huonompaa kastia
Kyllähän jotkin elokuvat saattavat yllättää + kohta tulee ostettua tykki / isompi tv, joten ei tee mieli tuhlata hyvien elokuvien ensikatsomuskokemuksia.
pavee
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold
:
405.00
#132
May 7 2011 02:24pm
Kävin katsomassa Fast Five ja oli muute iha saakeli hyvä leffa!
Rzi
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold
:
24,297.85
#133
May 7 2011 03:21pm
Quote (BebebBurns @ 7 May 2011 10:12)
Kyllähän jotkin elokuvat saattavat yllättää + kohta tulee ostettua tykki / isompi tv, joten ei tee mieli tuhlata hyvien elokuvien ensikatsomuskokemuksia.
joo kyllä tekis mieli katella kunnon äänentoistolla ja tykillä leffat ni ei missaa puolia leffan hienoudesta
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#134
May 8 2011 11:37am
Get low 4.8
Four lions 4.9
Oceans 6.7
pristine
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 100%
#135
May 8 2011 11:45am
eiku jaa täällähä oli tälläne threadi
pristine
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 100%
#136
May 8 2011 02:28pm
käytin hyväkseni intellit ja kiitoksena annan osanottoni
slither
: hauska kauhukomedia, toimii komediana
http://www.imdb.com/title/tt0439815/
harold and kumarit, iha jepa komediasekoilua
http://www.imdb.com/title/tt0366551/
http://www.imdb.com/title/tt0481536/
phone booth:
, simppeli ja toimiva idea. tykkäsin, thrilleri
http://www.imdb.com/title/tt0183649/
the experiment
, perusidea jämerä. hyvin rakennettu pohja tarinalle, mut sit harppas vähä liikaa. katottavan arvone raina silti
http://www.imdb.com/title/tt0997152/
se7en:
todella jämerä tarina, psykologine trilleri. suosittelen lämpimästi
http://www.imdb.com/title/tt0114369/
fight club
jos joku tätä ei ole onnistunut vielä näkemään niin helvetti hopihopi. ehdottomasti parhaimpia rainoja ikinä. omistan kirjanki tästä, en oo vielä lukenu 8)
http://www.imdb.com/title/tt0137523/
the man from earth
: hauska tarina jostai kaverista joka ei pysty depaa
http://www.imdb.com/title/tt0756683/
ei tuu enempää mieleen tähän hätään
siinä lista elokuvista jotka tuli sormia napsauttamalla mieleen. eli siis on ollu mun mielestä hyviä
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#137
May 9 2011 11:28am
Nazi 3D films from 1936 discovered
http://www.guardian.co.uk/film/2011/feb/16/nazi-3d-films-discovered
Rantsu
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold
:
1,493.79
Warn: 100%
#138
May 11 2011 01:58pm
Quote (pristine @ 8 May 2011 22:28)
käytin hyväkseni intellit ja kiitoksena annan osanottoni
slither
: hauska kauhukomedia, toimii komediana
http://www.imdb.com/title/tt0439815/
harold and kumarit, iha jepa komediasekoilua
http://www.imdb.com/title/tt0366551/
http://www.imdb.com/title/tt0481536/
phone booth:
, simppeli ja toimiva idea. tykkäsin, thrilleri
http://www.imdb.com/title/tt0183649/
the experiment
, perusidea jämerä. hyvin rakennettu pohja tarinalle, mut sit harppas vähä liikaa. katottavan arvone raina silti
http://www.imdb.com/title/tt0997152/
se7en:
todella jämerä tarina, psykologine trilleri. suosittelen lämpimästi
http://www.imdb.com/title/tt0114369/
fight club
jos joku tätä ei ole onnistunut vielä näkemään niin helvetti hopihopi. ehdottomasti parhaimpia rainoja ikinä. omistan kirjanki tästä, en oo vielä lukenu 8)
http://www.imdb.com/title/tt0137523/
the man from earth
: hauska tarina jostai kaverista joka ei pysty depaa
http://www.imdb.com/title/tt0756683/
ei tuu enempää mieleen tähän hätään
siinä lista elokuvista jotka tuli sormia napsauttamalla mieleen. eli siis on ollu mun mielestä hyviä
Tuo
The Experiment
on varmaan jo toinen remake. Pitääpä katsoa tämä uusinkin versio.
Man from Earth
on aivan huippu. Jonnet älkööt vaivautuko: koko elokuva nimittäin tapahtuu yhdessä ainoassa huoneessa. Välillä tosin käydään ulkokuistilla. Phonebooth kans huippu.
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#139
May 12 2011 01:54am
Quote (Rantsu @ May 11 2011 09:58pm)
Tuo
The Experiment
on varmaan jo toinen remake. Pitääpä katsoa tämä uusinkin versio.
Man from Earth
on aivan huippu. Jonnet älkööt vaivautuko: koko elokuva nimittäin tapahtuu yhdessä ainoassa huoneessa. Välillä tosin käydään ulkokuistilla. Phonebooth kans huippu.
käydään siinä myös toisessa huoneessa, ihan ok elokuzwav phonebootheioo kyl mikään erityinen
BebebBurns
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold
:
7.69
#140
May 14 2011 12:15pm
Man who fell to earth 6.3/10
melko hieno sci-fi draama
Go Back To
Suomi
Topic List
Prev
1
12
13
14
15
16
74
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact