d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Elokuva Topic > Kaikki Suositukset Ja Keskustelut Tänne
Prev1121314151674Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 7 2011 01:12am
Quote (Rzi @ May 7 2011 12:59am)
eikö kannattas jättää väliin tuon tyyppiset leffat jotka on omassa genressään sitä huonompaa kastia


Kyllähän jotkin elokuvat saattavat yllättää + kohta tulee ostettua tykki / isompi tv, joten ei tee mieli tuhlata hyvien elokuvien ensikatsomuskokemuksia.
Member
Posts: 8,462
Joined: Jan 19 2008
Gold: 405.00
May 7 2011 02:24pm
Kävin katsomassa Fast Five ja oli muute iha saakeli hyvä leffa!
Member
Posts: 47,508
Joined: Apr 10 2007
Gold: 24,297.85
May 7 2011 03:21pm
Quote (BebebBurns @ 7 May 2011 10:12)
Kyllähän jotkin elokuvat saattavat yllättää + kohta tulee ostettua tykki / isompi tv, joten ei tee mieli tuhlata hyvien elokuvien ensikatsomuskokemuksia.


joo kyllä tekis mieli katella kunnon äänentoistolla ja tykillä leffat ni ei missaa puolia leffan hienoudesta
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 8 2011 11:37am
Get low 4.8
Four lions 4.9
Oceans 6.7
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
May 8 2011 11:45am
eiku jaa täällähä oli tälläne threadi :D
Member
Posts: 2,314
Joined: Jul 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 100%
May 8 2011 02:28pm
käytin hyväkseni intellit ja kiitoksena annan osanottoni

slither: hauska kauhukomedia, toimii komediana
http://www.imdb.com/title/tt0439815/

harold and kumarit, iha jepa komediasekoilua
http://www.imdb.com/title/tt0366551/
http://www.imdb.com/title/tt0481536/

phone booth:, simppeli ja toimiva idea. tykkäsin, thrilleri
http://www.imdb.com/title/tt0183649/

the experiment, perusidea jämerä. hyvin rakennettu pohja tarinalle, mut sit harppas vähä liikaa. katottavan arvone raina silti
http://www.imdb.com/title/tt0997152/

se7en: todella jämerä tarina, psykologine trilleri. suosittelen lämpimästi
http://www.imdb.com/title/tt0114369/

fight club jos joku tätä ei ole onnistunut vielä näkemään niin helvetti hopihopi. ehdottomasti parhaimpia rainoja ikinä. omistan kirjanki tästä, en oo vielä lukenu 8)
http://www.imdb.com/title/tt0137523/

the man from earth: hauska tarina jostai kaverista joka ei pysty depaa
http://www.imdb.com/title/tt0756683/


ei tuu enempää mieleen tähän hätään
siinä lista elokuvista jotka tuli sormia napsauttamalla mieleen. eli siis on ollu mun mielestä hyviä
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 9 2011 11:28am
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
May 11 2011 01:58pm
Quote (pristine @ 8 May 2011 22:28)
käytin hyväkseni intellit ja kiitoksena annan osanottoni

slither: hauska kauhukomedia, toimii komediana
http://www.imdb.com/title/tt0439815/

harold and kumarit, iha jepa komediasekoilua
http://www.imdb.com/title/tt0366551/
http://www.imdb.com/title/tt0481536/

phone booth:, simppeli ja toimiva idea. tykkäsin, thrilleri
http://www.imdb.com/title/tt0183649/

the experiment, perusidea jämerä. hyvin rakennettu pohja tarinalle, mut sit harppas vähä liikaa. katottavan arvone raina silti
http://www.imdb.com/title/tt0997152/

se7en: todella jämerä tarina, psykologine trilleri. suosittelen lämpimästi
http://www.imdb.com/title/tt0114369/

fight club jos joku tätä ei ole onnistunut vielä näkemään niin helvetti hopihopi. ehdottomasti parhaimpia rainoja ikinä. omistan kirjanki tästä, en oo vielä lukenu 8)
http://www.imdb.com/title/tt0137523/

the man from earth: hauska tarina jostai kaverista joka ei pysty depaa
http://www.imdb.com/title/tt0756683/


ei tuu enempää mieleen tähän hätään
siinä lista elokuvista jotka tuli sormia napsauttamalla mieleen. eli siis on ollu mun mielestä hyviä


Tuo The Experiment on varmaan jo toinen remake. Pitääpä katsoa tämä uusinkin versio.
Man from Earth on aivan huippu. Jonnet älkööt vaivautuko: koko elokuva nimittäin tapahtuu yhdessä ainoassa huoneessa. Välillä tosin käydään ulkokuistilla. Phonebooth kans huippu.
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 12 2011 01:54am
Quote (Rantsu @ May 11 2011 09:58pm)
Tuo The Experiment  on varmaan jo toinen remake. Pitääpä katsoa tämä uusinkin versio.
Man from Earth on aivan huippu. Jonnet älkööt vaivautuko: koko elokuva nimittäin tapahtuu yhdessä ainoassa huoneessa. Välillä tosin käydään ulkokuistilla. Phonebooth kans huippu.


käydään siinä myös toisessa huoneessa, ihan ok elokuzwav phonebootheioo kyl mikään erityinen
Member
Posts: 29,218
Joined: Nov 15 2010
Gold: 7.69
May 14 2011 12:15pm
Man who fell to earth 6.3/10
melko hieno sci-fi draama
Go Back To Suomi Topic List
Prev1121314151674Next
Add Reply New Topic New Poll